Site bekend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dangex

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Beste Forumleden,

ik ben hier net nieuw en ik weet dus niet of dat ik dit hier mag posten en of dat ik het wel mag posten. Mijn vraag is namelijk hoe je site bekend te maken.
Mijn vriend heeft een betaalde host + betaald forum systeem. Nu is het helemaal af alleen moeten er nog leden op dat forum komen.
Ik heb echter overal al gezocht op Google en een aantal andere zoekmachine's naar informatie over het bekend maken van je site voor hem. De site heeft bijna hetzelfde onderwerp als Helpmij. ;)
Als iemand echter goede tips heeft, hoor ik ze heel graag!!
Mijn excuus als ik dit niet mag vragen. :o

Dangex

Bedankt!! :)
Ik heb hem volgens mij een week geleden daar aangemeld. Heel erg bedankt, zijn er nog belangrijke dingen die ik zou kunnen doen of moet weten?

Voorlopig zou ik maar even wachten, je hebt je site aangemeld en zoals ze zelf al aangeven kan het tot enkele maanden duren.. Wellicht zjn er nog startpagina's of iets dergelijke waarvandaan de site ook gelinkt zou kunnen worden. Dat kan het gevonden worden ook beinvloeden.

Dus het is nu gewoon op het wachten aan? Dat de leden/bezoekers vanzelf gaan komen, in iedergeval blijven hij en ik gewoon doorposten op het forum. :)
Want ik zou graag willen dat de site bekender gaat worden.

Dangex

Om nou 30 tot 50 euro voor zoiets te betalen, nou oke... Maar als het echt naar de 300+ gaat, vind ik het toch ronduit belachelijk. Ik kan het geld toch niet zomaar ergens vandaan halen en m'n vriend ook niet. :p
Nou, in iedergeval heel erg bedankt voor jullie reacties!! Als iemand nog meer tips, op of aanmerkingen heeft hoor ik ze graag.

Dangex

Maar het is een "betaald forum" , ik stel me dus zoiets voor als "expert-exchange" , tja een echte ondernemer weet dat ie eerst moet "zaaien" voordat hij kan "oogsten".....
Ik heb je de naam van het programma gegeven.... er bestaat ook IBP8... "doe er iets mee"... zou ik zeggen...........

op NRC.NEXT staat vandaag een artikel over o.a. ESMEE. Lees dit artikel eens door.

esmee

Google > NRC.NEXT Laat weten of je het hebt gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan