Superspinnie
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2002
Kan ik mijn site ook niet toegankelijk maken voor een bepaald persoon?? en dat ie voor andere personen wel toegankelijk is??
greetzzz:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Superspinnie
Kan ik mijn site ook niet toegankelijk maken voor een bepaald persoon?? en dat ie voor andere personen wel toegankelijk is??
Geplaatst door Superspinnie
order allow,deny
deny from hier.het.ip.nummer
allow from all
Als ik het goed begrijp ga jij ervan uit dat degene die niet op de site mag een statisch IP adres heeft. De meesten zijn nu wel dynamisch, ook bij breedband...Geplaatst door headout
Als je de beschikking hebt over htaccess, kan je dit doen:
maak een htaccess bestand aan.
Gooi daar deze code in:
Uploaden naar je root.Code:order allow,deny deny from hier.het.ip.nummer allow from all
Statisch of dynamisch, maakt niet zoveel uit.Geplaatst door ojan
Als ik het goed begrijp ga jij ervan uit dat degene die niet op de site mag een statisch IP adres heeft. De meesten zijn nu wel dynamisch, ook bij breedband...
Of begrijp ik het verkeerd?
order allow,deny
deny from 217.XXX.210.
allow from all
Als de overlast van het Telenet IP zodanig is, en de abusedesk te weinig doet (in mijn ogen), dan blokkeer ik desnoods de hele hap. (is nog nooit voorgekomen)Geplaatst door ojan
En als bovenstaande een beetje klopt wil dit toch zeggen dat je dan ALLE telenet I.P. moet blokken???
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.