Site bijwerken

• Onderwerp starter Onderwerp starter SdG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SdG

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Beste mensen,

Ik heb niet echt veel verstand van het maken van website's.
Ik vind het wel leuk om te doen, dit is dan ook de reden dat ik LMsoft webcreator pro 3 heb aangeschaft. Dit is een makkelijk programma om een site mee te maken, maar ik wil met een paar vrienden een site maken die regelmatig bijgewerkt moet worden.

Ik zou niet weten hoe we dat met LMsoft webcreator pro 3 kunnen doen, ook in de demo van de nieuwste versie (LMsoft webcreator pro 4) kan ik dit niet vinden.

Het is dus de bedoeling dat het een site wordt met nieuws uit de sportwereld. Deze zou dus meermaals per dag snel en eenvoudig te bewerken moeten zijn... Het liefst door verschillende personen op iedere gewenste locatie (maar dit is geen vereiste).

Weet iemand zo'n programma?

Ik hoor het graag van jullie, dan zijn wij er erg blij mee!!

cutenews gebruik ik zelf dat is een nieuws systeem en binnen 3 minuten heb ik dan een artikel op men website
maar omdat tegebruiken moet je ook met frontpage of dreamweaver aan de slag

Als je heel snel je eigen teksten e.d. op je site wil hebben, en je hebt er niet veel verstand van..

Werk met een systeem als Joomla ( www.joomla.com)

hier kan je alles mee doen wat je wil, fotos erop, teksten etc.etc.:)

Success!

Bedankt voor jullie reactie's

Marcelklip, bedankt voor je antwoord maar wat moet ik dan precies doen met frontpage of dreamweaver?

Ik hoor het graag van je!

YourWebSolution, ook bedankt voor je reactie!
Maar ik heb een trial version gedownload van Joomla en ik geloof dat ik daar niet veel van begrijp:(

Zijn er nog meer mensen met ideeën??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan