Site check, a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cubefreak

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
6
Hallo,

Ik heb al een tijd lang een site, en ik vraag mij af wat mensen die niets van het onderwerp afweten van de site vinden.

- Wat is de eerste indruk?
- Ziet het er interessant uit? (Waarom zou je wel/niet willen doorklikken?)
- Zijn er zaken te verbeteren i.v.m. SEO?

De site vind je hier.

Tnx!

Cubefreak.
 
- Wat is de eerste indruk?
Bekende site... Mijn site heeft van dezelfde maker een template weliswaar minder aangepast.
- Ziet het er interessant uit? (Waarom zou je wel/niet willen doorklikken?)
Wanneer ik in Rubiks kubussen ben geinteresseerd zou ik wel doorklikken denk ik.
- Zijn er zaken te verbeteren i.v.m. SEO?
Neem deze pagina eens door. Genoeg items over SEO verbetering ;)
 
1e induk: 13e in het dozijn, maar dat ligt meer aan mij gok ik. Ik ben (principieel) tegen het gebruik van al die templates (net als de site van Tha Devil).

Iedereen maakt er gebruik van, je verandert alleen wat content en klaar is je website. Persoonlijk vind ik daar weinig website aan, om het zo even te zeggen.

Wat Tha Devil zegt, als ik geïnteresseerd zou zijn in die kubussen zou ik wel doorklikken. Is wel en helder duidelijk waar het over gaat.

SEO heb ik weinig kaas van gegeten :p
 
ik vraag mij af wat mensen die niets van het onderwerp afweten van de site vinden.
Helaas, ik mag geen indruk geven.
De 3x3 kubus is zeer simpel.
Ik ben niet erg snel, maar 2 min. haal ik wel.

Heb je zelf ook een 7x7 kubus?


Maareh, ik reageer stiekem toch.
Wat is je doel(groep) van de site?
 
Helaas, ik mag geen indruk geven.
De 3x3 kubus is zeer simpel.
Ik ben niet erg snel, maar 2 min. haal ik wel.

Heb je zelf ook een 7x7 kubus?


Maareh, ik reageer stiekem toch.
Wat is je doel(groep) van de site?

Voornamelijk beginners die het willen leren, maar er staat ook een hoop informatie op over dingen die veel snelle jongens met veel ervaring ook niet weten en zeer nuttig kan zijn(enigszins theoretisch, het gedeelte over commutators bijvoorbeeld). Ik denk eigenlijk dat de site teveel 'uitstraalt' dat het op beginners gericht is, terwijl er voor ervaren mensen ook veel nuttigs te leren valt, eerlijkgezegd.

Ik heb zelf geen 7x7 cube, die zijn (nog) niet te koop. Ik heb afgelopen maand wel aan echte prototypes van 6x6 en 7x7 cubes mogen draaien (en ook opgelost natuurlijk :thumb: ). (proof)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan