Site Check :: Catering site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich netjes.
Wat mij irriteert is de swf bovenaan.
Dit is gelijk als je met aandacht een site aan het maken bent,
terwijl er een kind naast je met een springtouw aan het springen is.

Voorts zou ik de letters een of twee pixels groter maken ivm de leesbaarheid op de
rode achtergrond.

De swf zou je op een losse pagina kunnen plaatsen als voorbeelden.html

Er mag nog wel wat meer informatietekst op de diverse pagina's.
Bedenk hierbij, dat je wel de woorden gebruikt in de tekst
welke je ook wenst om door google gevonden te worden.
Deze woorden ook in de title zetten.

:cool:

Ik ga met Peter mee, het is nu nauwelijks leesbaar om welk bedrijf het gaat, alhoewel het een mooi lettertype is, graag iets groter of een ander.
Ook zou ik kiezen voor een 'stationary' in de kop en 'de rest' op een aparte pagina aanbieden.

De zin "U kunt hierbij natuurlijk kiezen tussen mannelijke of vrouwelijkebedieners of mix van beide indien u het nodig vindt." zou ik iets van "U kunt hierbij natuurlijk kiezen tussen mannelijke of vrouwelijke bedieners of een mix"

Bedankt voor jullie reatie. Ik zal jullie advies opvolgen.De foto's in de header heb ik zo gelaten omdat de opdrachtgever er om heeft gevraagd.

Ik zou deze http://www.alafrah.nl aanpassen en verbeteren. Had niks met de tekst gedaan wel dom natuurlijk. Maar de site is niet eens klaar

Ik ben nu dus van plan om een links te plaatsen op de afbeeldingen die rechtstreeks naar foto pagina leiden.
Verder ga ik de content aders aanpassen misschien met tabs. Daarna plaats ik een contact-formilier en zoek hier een script voor.

Tekst inderdaad eens kritisch nalopen. Sommige zinnen lopen helemaal niet, met name productomschrijving koekjes. Ook na punten en komma's een spatie gebruiken. Verder zou ik het euroteken voor het bedrag zetten.

Groet en succes, Floyd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan