[Site check] Omzeil web blokkades

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Hallo,

Hierbij wil ik jullie vragen om je uit te spreken over mijn website die ik heb gemaakt.
De site in het kort:
Veel sites zijn op scholen geblokkeerd. Soms ook sites die onterecht zijn geblokkeerd. Daarom verspreid ik deze manier om zo toch op de geblokkeerde sites te komen.
De link:
*knip*
Waarom een goo.gl url? Omdat een stuk korter is dan de normale url en ik zo een globaal beeld krijg van hoeveel mensen de site hebben bekeken. Overigens geldt deze link niet alleen voor het Helpmij forum maar deze verspreid ik ook zelf.

Ik hoop dat jullie het wat vinden en hoor graag of er nog puntjes van kritiek zijn!

Groeten,

Sjors

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor diegenen die achterdochtig zijn m.b.t. goo.gl links: *knip* is de echte link.
Ik denk hiermee alvast klachten van Helpmij-bezoekers vóór te zijn dus spijtig voor je statistieken, Sjors, maar het is (m.i.) ook in je eigen belang dat ook de onversleutelde link als alternatief wordt genoemd naast de goo.gl versie.

Overigens is het meer "Test mijn programma" dan "Test mijn site", daar je Tor webbrowser centraal staat, niet (zozeer) de website zelf.

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het omzeilen van een beveiliging is niet iets dat wij hier op Helpmij promoten en of bij zullen helpen.

Om die reden heb ik de links verwijderd en het bericht gesloten.

Bezwaren kun je sturen naar moderator@helpmij.nl.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan