[site check] wat vinden jullie van de promo pagina zomer 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappieo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Beste helpmij forum gebruiker,

Ik zou graag 2 site checks doen:
1.
Ik ben benieuwd wat jullie van de promo pagina vinden die ik heb gemaakt: zomer 2009

zou je bij de beoordeling kunen letten op de volgende criteria:
- uitstraling, design
- tekst (pakkend?)
- gebruiksvriendelijk
- laadtijd

ik zie graag je reactie tegemoet.
-------------------------------------------------------------
2.
Mijn tweede sitecheck gaat over de hoofdsite. Hier te bekijken: link
Door de maanden heen is er van alles verandert. Nu is mijn grootste zorg of, indien jij als bezoeker de site zal bezoeken, het primaire doel direct zichtbaar is. En indien niet, wil je bij een eerste oogopslag verder kijken naar wat de site te bieden heeft.

Graag hoor ik wat crietische tips zodat ik de site kan verbeteren.

Met vriendelijke groet,

rens

de site: link

Laatst bewerkt:
Ik vind de site erg commercieel.
Als je zelf denkt dat het binnen het kader van onderstaande huisregel past, mag je de link terugplaatsen.
Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan. (hieronder worden ook referrals verstaan)

Laatst bewerkt:
als ik eerlijk ben heb ik het idee dat ik niet tegen de regels in ga.
Ik vraag commentaar over een promo wat ik volgende maand wil lanceren. MIjn doel is geen winst en/of naamsbekendheid maar kritiesch commentaar zodat ik de promo eventueel kan verbeteren. Hetgeen waarom ik het op dit forum post is omdat ik zelf mijn twijfels heb over de laad snelheid.

Ik hoop dat je de link wilt terug plaatsen.

mvg,
rens

Die eerste heeft muziek; dat is voor mij meteen een no-go...

Daarnaast was het op die tweede niet helemaal duidelijk wat het idee was; en ook niet per hoeveel ik nou iets in moet vullen. Erg duidelijk vind ik het niet; mgoed ik gebruik mijn telefoon ook vrijwel nooit, dus daar moet je niet te hard op af gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan