[Site check] WWWZ Short linking

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo,

Ik heb er een flinke poos aan gewerkt, en er lijkt nu redelijk een einde in zicht te zijn.
Het gaat om een shortlinking systeem, maar dan met uitspreekbare links.
Ik ben maar een 16jarige amateur, dus verwacht er niet te veel van.

De site staat momenteel nog op www.wwwz.tk, maar ik wil graag overplaatsen naar een "echt" domein, ik zoek nog een goede. (Top of google hoef je dus niet te checken, het is een .tk)
Ik dacht aan iets van slink.com, maar die zal wel flink duur zijn :(, ik weet eigenlijk niet eens hoeveel, kan iemand een indicatie geven?
De bedoeling is wel dat ik de kosten eruit kan krijgen met de ads.

Over de Site check:
Er staat nog een under construction marker op.
De site is van de allereerste A tot de allerlaatste Z zelf geschreven, de PHP, CSS, JS enz.
Dus als het niet te veel moeite kost, zou ik graag willen vragen of jullie naar het complete systeem willen kijken.
Ook mijn engels is misschien niet overal even correct. Daar hoor ik ook graag commentaar over.
Wat mij opviel was, de ads als je naar een short-link gaat, bijv. boem.wwwz.tk/MyWebsites/RMS95/ Staan bij mij vaak in het chinees, is dat bij jullie ook? Er staat wel een meta content="en" in.
Ik twijfel nog of een image-preload systeem inbouwen zin heeft, ik denk niet dat dat een echt merkbaar verschil oplevert.
Het JS script dat checked of een site bestaat heb ik lang mee geklungeld, en dat werkt heel raar. Iemand daar een suggestie voor?

Je kunt gewoon een account aanmaken ;) (Dat kan natuurlijk ook gechecked worden, met activatie mail enzo.)
Als je later eventueel je account gedelete wilt hebben, mail mij even.

Wat vinden jullie ervan?
Graag hoor ik welke fouten jullie nog vinden, en of jullie het "aanlokkend" vinden om echt te gebruiken.
Of misschien "missen" jullie nog features? (Ik weet dat je alleen nog public links kan maken, de private heb ik nog niet gebouwd.)

mvg,
RMS95

PS: De site staat op een zeer zwakke host, dus ik hoop dat die meerder bezoekers aan kan. Dus als die 't ff niet doet, kijk een paar minuten later weer.

Het zou misschien wel handig zijn een test accountje te hebben zonder volledig te moeten registreren. eventueel met minder rechten.

Je login form gaat wel goed om met basis sql injectie maar niet echt graceful :)

Code:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Bedankt voor de reactie.

Ik zie dat de hele create account nog een fout bevat.

Ik ben nu bezig om dat te fixen. Momenteel kun je dus nog geen account aanmaken.
Ik zal wel een test-account aanmaken. Ik zal in een edit op deze post de gegevens zetten.

EDIT:
De inloggevens van het test account zijn helpmij als als pass en username.
Het is gewoon een normaal account.

Ik hoop dat het inlog systeem nu wel goed werkt. Check gerust.
Als je registreert krijg je een activatielink toegestuurd, een klikje daarop, en het moet werken.

Je login form gaat wel goed om met basis sql injectie maar niet echt graceful
Niet met basic hack dus, maar zou je ff naar robertmaartenschuurman@gmail.com willen sturen waar de beveiliging ermee op houd?
op een forum manieren om te hacken posten is niet handig ;)

EDIT2:
Hoe kan de ads op bijvoorbeeld boem.wwwz.tk/MyWebsites/RMS95/ in het Nederlands of Engels krijgen?

Laatst bewerkt:
Ik merkte dat de beveiliging half actief was. Dat hing samen met de accounts die niet werkten. Dat is nu allemaal gefixed. En heb een paar kleine dingen geupdate.

De site is nu weer up, en jullie kunnen weer reageren ;)

De URL check is te agressief. Als je een link plakt gaat het goed, maar als je probeert te typen loopt de site "vast". Een timer met een delay van 0,5 seconden zolang je textbox.changes krijgt is misschien iets handiger. Ja ik weet dat er "paste" staat ;) maar iemand met een textbox scriptje legt wel je site plat als je niet uitkijkt.

Overigens zijn de reclames overwegend Engels in mijn geval.

Okey, ik gooi het hele script er wel uit.

Zijn ook de ads op boem.wwwz.tk/MyWebsites/RMS95/ engels? (in de link manager zijn ze bij iedereen EN en NL) Bij anderen zijn ze vooral chinees/japans en rusisch... vind ik heel vreemd. Ik heb er nu wel het een en ander aan geprobeerd te veranderen. Maar wijzigingen doen er altijd lang over om doorgevoerd te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan