[Site check] WWWZ Short linking

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo,

Ik heb er een flinke poos aan gewerkt, en er lijkt nu redelijk een einde in zicht te zijn.
Het gaat om een shortlinking systeem, maar dan met uitspreekbare links.
Ik ben maar een 16jarige amateur, dus verwacht er niet te veel van.

De site staat momenteel nog op www.wwwz.tk, maar ik wil graag overplaatsen naar een "echt" domein, ik zoek nog een goede. (Top of google hoef je dus niet te checken, het is een .tk)
Ik dacht aan iets van slink.com, maar die zal wel flink duur zijn :(, ik weet eigenlijk niet eens hoeveel, kan iemand een indicatie geven?
De bedoeling is wel dat ik de kosten eruit kan krijgen met de ads.

Over de Site check:
Er staat nog een under construction marker op.
De site is van de allereerste A tot de allerlaatste Z zelf geschreven, de PHP, CSS, JS enz.
Dus als het niet te veel moeite kost, zou ik graag willen vragen of jullie naar het complete systeem willen kijken.
Ook mijn engels is misschien niet overal even correct. Daar hoor ik ook graag commentaar over.
Wat mij opviel was, de ads als je naar een short-link gaat, bijv. boem.wwwz.tk/MyWebsites/RMS95/ Staan bij mij vaak in het chinees, is dat bij jullie ook? Er staat wel een meta content="en" in.
Ik twijfel nog of een image-preload systeem inbouwen zin heeft, ik denk niet dat dat een echt merkbaar verschil oplevert.
Het JS script dat checked of een site bestaat heb ik lang mee geklungeld, en dat werkt heel raar. Iemand daar een suggestie voor?

Je kunt gewoon een account aanmaken ;) (Dat kan natuurlijk ook gechecked worden, met activatie mail enzo.)
Als je later eventueel je account gedelete wilt hebben, mail mij even.

Wat vinden jullie ervan?
Graag hoor ik welke fouten jullie nog vinden, en of jullie het "aanlokkend" vinden om echt te gebruiken.