Site check !

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom nog een keer een site check? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=269678

de vorige keer dat ik die checkte was hij precies hetzelfde als nu.
Ik vind het niet op een fysiotherapie site lijken. IK zal de achtergrond juist lichter kiezen bijvoorbeeld gewoon wit of licht grijs. Maar dan wel met mooie kleuren, zoals de tekst, kopjes, afbeeldingen etc.

en een gastenboek heeft ook niet veel te zoeken op een site als dit. Maar dat is misschien de wens van de praktijk.

Laatst bewerkt:
Het menu staat op 'home', 'therapeuten' en 'contact' links uitgelijnd, bij de overige in het midden.

Op 'home' en 'ESWT' staat het logo lager dan op de andere pagina's (bij 'adressen' staat het zelfs nog iets lager) Ook de links<->rechts uitlijning van het logo is niet op alle pagina's gelijk.

Verder ben ik het met Rimsic eens, ik vind het geen 'overtuigende' site voor een fysiotherapie.
Als voorbeeld denk ik dat deze lay-out beter zal aanslaan (ja, ja, het is een concurent van jullie)

Ik zie nu pas dat het een site voor een fysiotherapeut is....

De header zou ik meer in het geheel laten passen, een los plaatje kan iedereen wel neerzetten. Het kan dan wel het logo van het bedrijf zijn, maar je ziet (op de tekst na) niet gelijk dat het een site over fysiotherapie is.

Verder is dat menu veel te breed, er is veel te veel ruimte aan de rechterkant wat je beter voor de content kan gebruiken.

Het lettertype "Times New Roman" zou ik vervangen door Verdana 10/11... en de kleuren zijn ook niet je van het het.

Klinkt hard al deze kritiek in dit topic, maar als je het eens rustig bekijkt zie je dat je er veel aan kunt hebben.

bedankt voor de tips ik zal ze vanmiddag oplossen zit nu op school zoals ik al zij ik ben een beginnende site-maker dus zon lay-out hoe kan ik dat maken of laten maken kan iemdan dat voor mij ben best berid om te betalen ! en nog een vraag ??content??
geef me een tip van de kleuren neem als vorbeeld de header ! die kleuren zoi ik willlen maar ik zou niet weten hoe
als iemand een lay-out voor me kan maken (betaald of onbeltaald) zou ik graan naar de kleuren maken
zoals de header dat de kleuren goed passen de lettertype zou ik ook veranderen wat zou ik als kleur doen '

PS: kan ik anders die me goed kan helpen denk hij me op msn toevoegen pm me maar!

greetz Hidde

Laatst bewerkt:
nog een vraag als ik een template dowload hoe kan ik die dan goed maken voor me site (slicen)

gewoon niet doen, een template vind ik zelf nog erger dan zelf wat proberen. Meestal zijn de templates erg standaard. Maar je moet de template gewoon in een map stoppen, en de html bestanden openen.

en dan de tekst enzo in zetten?

wat is dan een goede kleur combinatie?

Laatst bewerkt:
geef me is een tip pzl? ben beginner heb iedergeval wel de lettertypes aangepast naar verdana 10 en en de hoogtes aangepast

daar zijn geen tips voor, je moet gewoon de tekst aanpassen.
En als je er niet uitkomt post dan wat broncode zodat we je wta kunnen uitleggen. Zonder verdere info is het moeilijk iemand iets uitleggen als diegene er niks van snapt. ;)

oke laat maar zitten iemand maakt al een lay-out voor me een stuk mooier als hij kjlaar is en online staat vvraag ik wel reacties maar toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan