site check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ojisan_Buba

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Beste,

Hier een site die ik gemaakt hebt:

www.estarbien.be

Geef je mening,
Ook nog dit: Kan je de keywords, of de googlepromoting eens bekijken??? Ik zou graag hebben dat als mensen intikken in Google:" tango in antwerpen", dat deze site dan op de eerste bladzijde van Google komt te staan. Dit is nog niet het geval, hoe doe ik dan beter???

Alle dank.

Ik zou wat meer info op de eerste pagina zetten (Welkom, dit is de site van blabla, hier kom je meer te weten over de Tango en alles wat er mee te maken heeft) Het woord Enter is zwart en valt soms weg als er een afbeelding overheen komt.De site/lettertype is/zijn een beetje groot. Ik bekijk het met IE op 1024x768 maar moet flink naar beneden scrollen om alles te kunnen zien. Naar mijn mening kan alle info best in keer zichtbaar gemaakt worden. Als ik Fanny & Jacques aanklik staat er een link naar Belangrijke info, data die dezelfde informatie geeft als de hoofdpagina. Pas bij de link Fanny & Jacques komt wat relevante info. Op de link naar de foto's is geen knop terug aanwezig, kan soms lastig zijn. Bij de link Info staat Dansschoenen, ik zou daar een link voor Sponsors voor maken (als dit sponsors zijn dan) Op alle vervolgpagina's is geen knop Home aanwezig, is wel zo handig.
Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan