Zeer goede uitleg, hier heb ik zeker iets aan.
De script is echt het minimum. Kan niet meer minder of lichter.
Mss kan ik proberen de site toch op te delen in enkele pagina's.
Bij de gallery en portfolio worden de tumbs geladen en dan de eigelijke afbeeldingen worden pas in de lightbox geladen.
Ik kan wel proberen om de tumbs te verlagen in resolutie.
Ja, de bedoeling:
Ik ben nog niet zolang bezig met ontwerpen en heb als eerste opdracht een party poster mogen ontwerpen. Dat kreeg ik een opdracht van school om een poster te maken.
Ik dacht dan bij mezelf een site te maken waarop dat ik al mijn werk gemakkelijk kan tonen aan mijn vrienden.
Dan begonnen we de kleine afbeeldingen te delen, dus ook op de site.
Naargelang ik verder ging begon flash me te bekoren en ben ik websites beginnen maken enkel in flash.
De intro was niet soepel genoeg dan maar naar after effects en dan in flash.
Zo is alles begonnen en wil ik steeds verder en beter.
Ik ben nu bezig html enz onder de knie te krijgen.
Nu de bedoeling:
Ik zou graag freelance gaan werken voor kleine opdrachten.
Moet echt niet veel verdienen.
En daarom ook werk ik nu aan een nieuwe site waar alles beter wordt vermeld en de informatie beter te vinden is.
Ik had ook in het begin gevraagd ofdat een combi van geanimeerde flash en basic html gedaan word? Wat denken de anderen?
Dus een intro, keuze tussen flash-html.
Dit is ook omdat ik ook soms geiriteerd raak van flash site al die prullaria is soms niet nodig.
Ik wil de keuze laten maken.
Zo een geanimeerde site is dan eerder om te laten zien wat er mogelijk is.
Aangezien dat ik op een ander forum heel wat geflame van iemand heb gekregen omdat ik zei niet veel te kennen van script maar wel mijn menig gaf over sites (wat een zin) ben ik html gaan leren.
Dit is zo een testje
klik hier aangepast***
Kan er mij iemand goeie tutorials zeggen?
MVG J