Site check

Status
Niet open voor verdere reacties.
www.taxicentralesliedrecht.nl
  • Erg grauwe kleuren (lijkt wel een begrafenisondernemer)
  • De letters door de header heen maken het er niet mooier op. Misschien een witte rechthoek met wat opacity ertussen?
  • Poll (stemmen) weglaten, waar is dit goed voor als het anoniem is? Maak een feedbackformulier ofzo...
  • Laatste nieuws -> Tarieven, etc.: Waarom staat dit bij het laatste nieuws?
  • Sommige font-colors zijn erg donker, dus moeilijk te lezen
  • Veel font zijn ook erg klein qua size
  • Icons bij Contact zien er erg slordig uit (randjes)

www.lagosmode.nl
  • Wel erg opvallend om gelijk je naam in de header te gooien, doe het discreter. Netter voor je klant ook, het is hun website!
  • Layout is goed
  • Google adsense op een website van een winkel maakt het niet professioneler
  • Contact Lagos Kled.... :Waarom niet gewoon contact?
  • Contactform is Engels :S
  • "Written by Administrator","Last Updated on": Slordig om zo EN en NL door elkaar te zien...

www.jokestan.nl
  • Goede eerste indruk
  • (weer)Waarom zijn vele dingen in het Engels en Nederlands door elkaar?
  • In vergelijking met je andere sites lijkt dit wel een template die je zelf niet gemaakt hebt...? :S:S

www.hoeberekenje.nl
  • Ook veel Engelse onderdelen. Ook een template?

Als je werk toont waarvan ik al het idee krijg dat sommige ervan (Joomla) templates zijn, waarvan je alleen de inhoud (text) hebt veranderd, dan vindt ik het erg stom dat je dat hier durft te tonen. Maak dan eerst eens eigen werk....

Normaal gesproken ga ik altijd eventjes door de bron-code spitten om rare dingetjes te vermelden. Maar je sites zijn gemaakt met Joomla-achtige dingen... dus valt er niet zoveel te zeggen. Mischien is het goed om te weten dat de sites niet valide zijn.

Verder sluit ik me bij tijmen_4real aan qua stijl-dingen.

:thumb:

[edit]
@tijmen_4real
Als je werk toont waarvan ik al het idee krijg dat sommige ervan (Joomla) templates zijn
Allemaal zijn het Joomla templates, behalve 'hoeberekenje', die's met WordPress gemaakt.
dan vindt ik het erg stom dat je dat hier durft te tonen
Tsja, zelf coderende webmensen zijn een uitstervend ras... tegenwoordig wil iedereen alleen maar Joomla en jQuery.[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan