Site Check

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo

Ben vandaag maar eens met een site bezig geweest en ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat er verbeterd kan worden, op die site dump ik mijn 'projecten' van school rondom ICT, een soort digitaal portfolio alle Photoshop sketches en video bewerking ook al mijn gekloot met HTML / PHP ect. De validor geeft inderdaad aardig wat errors aan daar word dus nog aan gewerkt, zelf denk ik dat er veel mensen kritiek gaan geven op de foto slide aan het begin, zelf wil ik die alleen op de home page en dus niet bij alle pagina's dus daar moet ik nog wat voor verzinnen misscihne zijn er mensen die er wat van weten?

Alvast bedankt :)

http://hesselvdveen.tk/

nou je hebt met javascript die tabs gemaakt, als je gewoon die fotoslide weghaalt en nog zo een tab voor je 'home' maakt zet, zet je die slider gewoon in de tab, dus klik je op de volgende tab is die slider weg. daarnaast zou ik die twittervogel gewoon een vaste plek geven, nogal irritant

Ik hou van minimalisme, maar toch mis is ik wat. Ik vind het allemaal wat somber en te kaal. Verder, maar dat is persoonlijk, vind ik een TK domein echt niet kunnen. Koop toch voor een paar euro per jaar een echt domein. Komt net even wat professioneler over.

Ik hou van minimalisme, maar toch mis is ik wat. Ik vind het allemaal wat somber en te kaal. Verder, maar dat is persoonlijk, vind ik een TK domein echt niet kunnen. Koop toch voor een paar euro per jaar een echt domein. Komt net even wat professioneler over.

mee eens, een nl domein kost bijvoorbeeld maar een paar euro per jaar, neem je een echte host bij antagonist.nl betaal je 28 euro per jaar voor host en een domeinnaam. ziet er inderdaad wat professioneler uit.

overigens vind ik de saaiheid nog wel meevallen, hoewel een plaatje of verloop in plaats van de grote vlakken wel verbetering zou brengen

Wat die saaiheid betreft, daarmee wil ik zeggen: Als je aangeboden produkt projecten, PHP en dreamweaver is, dan is deze site nou niet echt een visitekaartje van wat de maker kan.

Vond het er wel goed uitzien zal hem zo wel even in de .css aanpassen.

Vond het er wel goed uitzien zal hem zo wel even in de .css aanpassen.
Hij ziet er ook niet slecht uit, maar mensen met een scherm van ca. 800 px hoog, of minder, zullen alleen de header zien en niet de inhoud van de pagina. Als je dan op een menu-onderdeel klikt lijkt het net of er niets gebeurt is omdat je geen nieuwe inhoud te zien krijgt, alleen diezelfde header.

EDIT: ik bedoel dus het gedeelte direct onder het menu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan