Site checken

Status
Niet open voor verdere reacties.

REDDEAARDE

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2014
Zouden zoveel mogelijk mensen de volgende site willen beoordelen en een reactie geven? We doen namelijk mee aan de verkiezing voor Wereldverbeteraar van het Jaar, waarbij minister Ploumen nou betrokken is. De website wordt ook beoordeeld, dus alle feedback is welkom!
De link is: www.reddeaarde.org

Met vriendelijke groet,
Tim & Ivi Huijsmans
RED DE AARDE
www.reddeaarde.orgfacebook.com/reddeaarde.org

Heel mooi gemaakt. ik heb alleen een bug gevonden dat als je in het menu boven aan een sub menu krijg word de tekst wit van de knop. Voor de rest is het mooi! allen zou het wel mooi zijn als er wat minder wit is. bijvoorbeeld wit in midden en dan grijzig achtergrond

Beste Jeroen199,

Heel erg bedankt voor uw reactie. Daar kunnen we wat mee. Ik ga zeker kijken wat ik eraan kan doen.

Met vriendelijke groet,
Tim & Ivi Huijsmans.

Mooie site :thumb:
Wat ik alleen niet helemaal passend vind gezien de thema's is het teken van pacifisme, vredes teken.
Misschien toch een ander logo voor verzinnen ?

Internationaal vredessymbool

Een cirkel met een verticale streep in het midden van waaruit twee schuine strepen naar beide zijden lopen is een internationaal symbool voor vrede (☮). Het werd eerst gebruikt in protestdemonstraties tegen atoomwapens en kernenergie (Ban-de-Bom teken).

Het symbool werd ontworpen in 1958 door Gerald Holtom, een Britse ontwerper en kunstenaar. Hij deed dit in opdracht van een campagne voor kernontwapening. Het symbool is gebaseerd op het semafooralfabet: de twee schuine strepen naar beide zijden zijn "N" voor "Nuclear" en de verticale streep is "D" voor "Disarmament".

Hippies gebruikten dit teken vaak als symbool voor hun streven naar een geweldloze samenleving. Het teken was ook het logo van de voormalige Nederlandse politieke partij PSP.

Sommige tegenstanders van de antikernwapenbeweging stelden dat het Ban-de-Bom teken was afgeleid van het satanteken en runetekens van de SS.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan