Site come WL113 op vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ojeej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Heb zojuist mijn PC geupdate naar vista, maar nu blijkt dat mijn instalatie cd voor het opzetten van een internetverbinding pleite is ! op sitecom ( site) vind ik wel drivers etc maar niet de setup software!!

Wie kan mij helpen?

Ik heb een sitecom WL113 met chello internet.

Of moet ik gewoon een nieuwe kopen??..

Ik hoor het graag, bedankt !

I.

Hoi,

Nadat je de driver hebt geïnstalleerd, wordt de usb-kaart 'gezien' als draadloze netwerkkaart en heb je die setup helemaal niet nodig.
Je ziet in het overzicht van beschikbare draadloze netwerken ook die van jou staan, en kan met de jou bekende encryptiecode je netwerk op.

Hoi,

Bedankt voor je snelle response!

Heb de driver nu proberen te installeren, echter merk ik nu bij instalatie voor de dongel (usb gevalletje) dat hij helemaal niet reageerd..
En ook qua software, kan ik nergens software voor Vista vinden..

Heb nu die van XP geinstalleerd, en dan krijg ik een setup.. Na wat klinken krijg je de melding om de USB geval aan te sluiten..
Maar daarna.. gebeurt er dus niks meer.. pfff... routers.. Ik word er gek van..

. pfff... routers.. Ik word er gek van..

Het heeft helemaal niks met je router te maken ....

Je moet eerst uitzoeken of de dongel een WL113-v1 001 of WL113-v1 002 is.
Hierna download je de juiste driver en kiest ervoor hem op te slaan en niet 'uitvoeren' te kiezen. Sla hem op in een tijdelijke aparte map en pak hem vervolgens uit (dat gebeurt dan in/onder dezelfde tijdelijke map).
Haal de dongel uit de computer en ga terug naar een herstelpunt waarvan je zeker weet dat het ligt vóórdat je met het gemier met de installatie begon.
Nadat je computer opnieuw is opgestart, plaats je de dongel, waarbij gevraagd zal worden naar de (lokatie van) het stuurprogramma. Je kunt dan naar de hierboven aangemaakte map bladeren en het stuurprogramma wordt geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan