Site Competitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Ik wil op Helpmij stemmen op de site competitie http://www.sitecompetitie.nl/sitecomp/index.php . Ik krijg een popup dat ik een cijfer tussen de 1 en 5 moet geven. Maar waar ik ook klik, ik kan nergens een cijfer invoeren. Uiteraard wil ik het hoogste cijfer invoeren en hoop dat velen mij zullen volgen.:D

site%20competitie_6221618220_29124.jpg

Bij informatie paneel kan ik wel kiezen "stem voor deze site" maar geen cijfers.

Laatst bewerkt:
je kan best gewoon de hele zooi selecteren tot dat pop-upje ten einde is, in het geselecteerde stuk zal je ergens een keuzeformuliertje moeten zien staan!!!!

Ik snap je antwoord niet helemaal!!!!!!!!!

Wat bedoel je met selecteren totdat de popup teneinde is? Ik heb overal op geklikt volgens mij.

Houd je muisknop eens ingedrukt op het popup venster en sleep met je muis naar onder. Werkt het nu?

Wil ook wel stemmen en cijfers geven maar wanneer ik op stemmen druk dan schiet het terug naar het beginscherm.

Als ik op die banner klik van Helpmij, kom ik gewoon op Helpmij.nl weer uit. Ik krijg dus geen popups o.i.d.

je moet rechts op de groene balkjes klikken en dan
doen wat smartguy schreef

btw, staan nu op 1 :thumb:

Geplaatst door Franz
je moet rechts op de groene balkjes klikken en dan
doen wat smartguy schreef

Ow zit dat zo.

Gewoon dus op die groene balkjes klikken rechts, dan krijg je die popup, dan klik je met links op die tekst bijv en terwijl je die knop houdt ingedrukt, beweeg je je muis omlaag en krijg je het Rate-hokje te zien.

Dat is wel een heel omslagtige methode om wat punten toe te kennen, maar het is gelukt.

Gelukt!! Bedankt.

Moest inderdaad naar beneden slepen. Niet erg handig gedaan hoor.

Ik zit nu bij een kennis te helpdesken en heb via die pc gestemd. Kan ik thuis nog een keer doen. Zijn gelijk weer 2 stemmen.:D

Helpmij op 1 ! En zo hoort het:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan