Site controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze site is overzichtelijk, geen harde kleuren, duidelijk en eenvoudig.
Meer moet een site niet zijn.

Greetz : Jer:cool:en.

Websitecontrole

Jeroen,
Hartstikke bedankt. Ik was (en nog) een leek, maar heb er toch wat van gemaakt.
Technisch zit het ook goed?
Ik moet alleen nog even puzzelen hoe ik er een gastenboek inzet.

duidelijke, overzichtelijke site. Ik zou alleen de lichtkrant iets langzamer laten lopen...

Lichtkrant

Hoe doe ik dat, de lichtkrant langzamer laten lopen, want ik heb het script zo overgenomen namelijk vanuit een tutorial. Er staat alleen marquee namelijk en geen snelheid erbij. Tips zijn altijd welkom.:thumb:

Script:
<marquee> Welkom op mijn website </marquee>

Met alle respect maar de foto's zien er niet uit. Probeer daar nog iets beters voor te krijgen. Voor de rest is het duidelijk, overzichtelijk, niet hoogstaand maar dat is ook niet nodig hoor, mag wel, maar niet specifiek nodig. Eigenlijk is het wel weer eens leuk om een normale rustige site te zien. ;)

Foto's

Beste Huijb,

Je bent duidelijk. Ja..... de meeste foto's zijn van 30 jaar terug. Wij hebben geprobeerd het nog een beetje op te knappen, maar de meeste foto's waren verbleekt. Ja, en dan ook met het beste programmaatje krijg je het niet helemaal goed meer. Of je moet misschien dagen lang bezig zijn met 1 foto. Wij hebben het met Picasa nog een heel eind kunnen opknappen. De laatste digitale zijn toch wel goed?
Bedankt voor je reactie, je hebt hem in ieder geval goed bekeken en dat was tenslotte mijn vraag.:D

Probeer toch nieuwe(re) foto's te krijgen dat haalt je site nog meer "omhoog".

Zeker een leuke Site....(Zie mezelf weer aan het wol plukken van vroeger)

En @huijb jij hebt toch nog van die oude Fotoos:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan