Site doet het alleen in Internet Explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo,

Ik ben een nieuwe website aan het maken, hij is dus nog niet klaar. Ik heb hem getest in Internet explorer, daar werken de 3 knoppen op de site. In de browser Goolge Chrome werken de knoppen niet. Ook in Fire fox doen ze niets. Om de site te bouwen gebruik in (voor het eerst) MS office Sharepoint designer. Voorheen gebruikte ik Frontpage, de site die daar mee is gemaakt werkt wel in alle browsers.
Wat doe ik niet goed? Moet ik soms iets instellen on Sharepoint?

Het gaat om deze site www.foto-photo.nl

HELP!

Groeten,
Rob.

Wat doet dit erin:
/*id*/

Code:
onmouseover="FP_swapImg(1,0,/*id*/'img1',/*url*/'knoppen/button23.jpg')"

:cool:

Wat *id* betekend weet ik niet, voor zover mijn programmeer kennis reikt is het volgens mij zo dat delen die in groen en grijs staan er alleen als extra informatie staan, en dus verder niets doen.

dat zijn inline javascript comments, een beetje lelijk stuk code. Maargoed. Probeer eens alle comments weg te halen, dus alles wat tussen de /* en */ staat (inclusief die dingen zelf).

-->[JS]onmouseover="FP_swapImg(1,0,/*id*/'img1',/*url*/'knoppen/button23.jpg')"[/JS]naar[JS]onmouseover="FP_swapImg(1,0,'img1','knoppen/button23.jpg')"[/JS]

:thumb:

overgens zijn die standaard swap-image scripts echt horrible, maargoed.

Het is gelukt! Ik heb eerst geprobeerd met het weghalen van */...*/ uit de regel van de knoppen. Daarna ge-upload en getest. Helaas werkte het toen nog niet. Ik heb nu iedere knop in een afzonderlijke laag gezet. Nu werkt het wel. Ik weet niet of dat programmeer technisch juist is, maar het werkt.
Bedankt voor de medewrking.

Groeten,
Rob.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan