Hoi hoi,
Momenteel ben ik een website aan het maken met Dreamweaver CS3. Het is alweer een aantal jaartjes geleden dat ik hiermee gewerkt heb (eigenlijk werkte ik toen met Dreamweaver 8). Ik snap er ook niet alles meer van maar het gaat steeds beter..
Ik probeerde gisteren om alleen de index pagina online te zetten, om te kijken of dit überhaupt ging lukken. Dit bestond gewoon uit een achtergrondafbeelding.
Na wat gepuzzel leek het OK te gaan. Ik heb al een aantal jaar een webhosting pakket bij mijndomein.nl
-Connectie met externe server test OK bij 'site beheer'.
-In Dreamweaver in externe sites alles in public en lijkt OK
-Wanneer ik wil plaatsen zegt 'ie ook gewoon 'plaatsen gelukt' zonder errors
het overzichtsplaatje laat ook gewoon 'index' zien zonder errors.
maar vervolgens wanneer ik m'n website online wil bekijken blijft 'ie de foutmelding geven
'Not Found
The requested URL / was not found on this server.
Apache/2.2.9 (Debian) Server at www.aliquevannes.nl Port 80'
Een aantal jaren terug had ik een andere site op dezelfde naam staan.
Kan het hier iets mee te maken hebben?
Misschien is het iets gewoon iets stoms wat ik over het hoofd zie...
Ik weet alleen niet meer waar ik moet zoeken ... hij geeft nergens een foutmelding ... bij mijndomein gewoon rekeningen betaald en een paar jaar terug werkte 't wel gewoon... Iemand tips of idee�n??
(oh en ja internetverbinding is OK aangezien ik dit kan plaatsen, LOL)
Alique
Momenteel ben ik een website aan het maken met Dreamweaver CS3. Het is alweer een aantal jaartjes geleden dat ik hiermee gewerkt heb (eigenlijk werkte ik toen met Dreamweaver 8). Ik snap er ook niet alles meer van maar het gaat steeds beter..
Ik probeerde gisteren om alleen de index pagina online te zetten, om te kijken of dit überhaupt ging lukken. Dit bestond gewoon uit een achtergrondafbeelding.
Na wat gepuzzel leek het OK te gaan. Ik heb al een aantal jaar een webhosting pakket bij mijndomein.nl
-Connectie met externe server test OK bij 'site beheer'.
-In Dreamweaver in externe sites alles in public en lijkt OK
-Wanneer ik wil plaatsen zegt 'ie ook gewoon 'plaatsen gelukt' zonder errors
het overzichtsplaatje laat ook gewoon 'index' zien zonder errors.
maar vervolgens wanneer ik m'n website online wil bekijken blijft 'ie de foutmelding geven
'Not Found
The requested URL / was not found on this server.
Apache/2.2.9 (Debian) Server at www.aliquevannes.nl Port 80'
Een aantal jaren terug had ik een andere site op dezelfde naam staan.
Kan het hier iets mee te maken hebben?
Misschien is het iets gewoon iets stoms wat ik over het hoofd zie...
Ik weet alleen niet meer waar ik moet zoeken ... hij geeft nergens een foutmelding ... bij mijndomein gewoon rekeningen betaald en een paar jaar terug werkte 't wel gewoon... Iemand tips of idee�n??
(oh en ja internetverbinding is OK aangezien ik dit kan plaatsen, LOL)
Alique