Site geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dieterke

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Nu heb ik een mail gekregen van iemand die de website die ik gemaakt heb niet keer kan bezoeken (de website is geblokkeerd..). Het gaat namelijk om volgende website: klik.

Ik heb de website nu toch al op verschillende plaatsen getest en nergens problemen gehad? Ik snap de error die ze krijgen ook totaal niet .. Weet hier iemand raad mee? Hoe unblock je websites, de website is geblokkeerd door "Capgemini Retail Solutions".

Error bericht:
Code:
Geen toegang / No access (iwsa3) 
<!-- 
 /* Font Definitions */ 
 @font-face 
        {font-family:"Cambria Math"; 
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} 
@font-face 
        {font-family:Calibri; 
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} 
 /* Style Definitions */ 
 p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal 
        {margin-top:0cm; 
        margin-right:0cm; 
        margin-bottom:10.0pt; 
        margin-left:0cm; 
        line-height:115%; 
        font-size:11.0pt; 
        font-family:"Calibri","sans-serif";} 
.MsoPapDefault 
        {margin-bottom:10.0pt; 
        line-height:115%;} 
@page Section1 
        {size:595.3pt 841.9pt; 
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;} 
div.Section1 
        {page:Section1;} 
--> 
Je hebt geen toegang tot deze website 
De site die je op dit moment probeert te raadplegen veroorzaakt mogelijk problemen in de vorm van virussen.Daarom is deze website geblokkeerd. 
Mocht je van mening zijn dat dit onterecht is dan kun je dit melden aan de servicedesk van Capgemini Retail Solutions. 
Bezocht site: http://www.treasuryservices.be/ 
Omschrijving: Web Reputation - Medium 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
You don’t have access to this website. 
The website you are trying to reach might cause problems related to viruses and is therefore blocked. 
If you have reason to believe this is not the case we ask you to contact the Capgemini Retail Solutions Servicedesk. 
Site visited: http://www.treasuryservices.be/ 
Description: Web Reputation - Medium

Ik vind hier op het internet echt geen info over. Dit heb ik nog nooit meegemaakt :(.. Kan IK hier iets aan doen? Of moet de website gewoon unblockt worden door Capgemini Retail Solutions?

Hoi,

Weet u wel zeker dat ''Capgemini Retail Solutions'' een programma is of werkt u bij dit bedrijf? Als u namelijk bij dit bedrijf werkt en dit bedrijf blokkeert deze website, dan kunt u er niks aan doen! :( U kunt dan misschien wel contact opnemen met de systeembeheerder zodat hij deze site van de ''Black List'' af kan halen!

Veel suc6!
Als er nog vragen zijn kunt u deze altijd vragen!

Groetjes,
Jasper

Je wordt geblokt door Capgemini Retail Solutions
dat zal een systeem zijn waarmee bedrijven in de detailhandel hun netwerken beheren of hun infrastructuur beschermen.

(de bedrijfsnaam is van een onderdeel van Capgemini, dat ooit is overgenomen van het Bijenkorf-Hema-V&D conglomeraat)

In de blokkade-melding wordt gesproken over mogelijke virussen.
Daar moet je niet van schrikken; dat zal wel een generieke melding zijn omdat er in de code van jouw site iets gevonden wordt dat ze niet herkennen als veilig;
stukjes software of code waar ze niet mee om kunnen gaan en die dan rucksichtlos geblokkeerd worden.
Met een melding die zo algemeen is, dat je er nauwelijks conclusies uit kunt trekken.

Mijn inschatting is dat hun beveiliging een beetje te strak is aangetrokken.

Idd ik heb net wat meer info verkregen en het is zoals tecsman zegt. Het bedrijf dat de site wil openen laat hun netwerk beheren door capgemini. Er is een mail gestuurd met de vraag wat dit veroorzaakt heeft zodat we dit toch kunnen aanpassen.

Ik had niet zo hard van stapel mogen lopen.. Het probleem ligt waarschijnlijk eerder bij hun dan bij mij ;-)..

Bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan