Site gehackt!?!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutery

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
40
Hoi!

Ik heb problemen met mijn site, kids-pc.org.
Hij is denk ik gehackt.

Mijn mam had er problemen mee, ze kreeg alleen een wit scherm.
Toen ging ik even kijken, en toen probeerde mijn browser te verbinden met seawolbesema of zoiets. En toen kreeg ik een ernstige keylogger op m'n pc!

Ik heb geprobeerd om de index opnieuw er op te zetten, maar het werkte niet.
Wat moet ik doen?
 
:confused: zeer veel sites zijn ( en dat kan je overaal op internet lezen :( ) gehackt ....:confused: en er zijn intussen ook verholpen ik kon niet op mijn dagelijkse site half9.nl paar dagen helemaal niet, maar overheid is nog steeds bezig om probleem op te lossen, je kan niets doen gewoon beetje wachten en site zal terug wel keren, zo is mijn site ook eindelijk terug ...:D:thumb:
 
Ik heb even de helpdesk van Hosting2Go raadgepleegd, dat is waar mijn ma het heeft gehost voor mij. Dus nu maar afwachten...:confused:
 
:confused: Heh :confused: het is zeer triest dat dat zo is, er zijn ook nog steeds zoals ik zei veel sites niet bereikbaar ( zijn ze allemaal joomla sites :( ) en ik zelf weet raad ook niet meer, heb ik ook veel vrinden met eigen sites zo, en via site kan ik ze nie bereiken ...:( die zijn ook via joomla site opgebouwd enz... maar net zoals ik zei, in overheid die actualiteit zeer bekend is .... en zijn ze met probleem op te lossen bezig ..:D
 
Laatst bewerkt:
Het gaat al weer! Ik weet niet hoe, maar er is een index.html bestand in de HTTPSdocs folder gekomen.
Dus heeft hij die inplaats van mijn index gestart. En daardoor gebeurde dit allemaal.
Dus het is opgelost!
 
OH NEE!!!

Ik heb even gekeken en ik denk dat mijn site geinfecteerd is door de Black Hole Exploit Kit!
 
Je zegt hier dat de overheid bezig is met het probleem van gehackte Joomla-sites?
Kun je daar iets meer over vertellen?

:( Na jah ik volg ook alleen maar nieuws en lees ik rond actualiteiten enz..:D
dit kan jijzelf ook , heb je heleboel artikelen over op tweakers.net zoals Nederlandse sites gehackt :( .... of je gewoon op google bijv. kan intypen PietPaulusma site bijna gehackt enz. enz..enz..
 
Je draait er omheen vriend. Ik volg de actualiteit ook.

Je stelt hier dat de overheid bezig is met het oplossen van een hacking-probleem met betrekking tot Joomla:
( die zijn ook via joomla site opgebouwd enz... maar net zoals ik zei, in overheid die actualiteit zeer bekend is .... en zijn ze met probleem op te lossen bezig
Bron?
 
:( Op tweaker.net is het verteld dat die om joomla site's gaat toch ? :( over bronen die kan je zelf ook opzoekken als je bepaalde'n interesse'n hebt ...:(
--------------
Ik ben blij dat ik nu weer op mijn half9.nl kan :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Met de helpdesk het probleem opgelost.

Alles doet het weer zoals van tevoren.

Nog bedankt voor het helpen![/supersarcasme]
 
Net zoals voor windows beveiligingsupdates verschijnen, verschijnen er ook beveiligingsupdates voor Joomla, phpBB enz......
Als je zelf een site host, regelmatig het controlepaneel van je hosting raadplegen of er nieuwe updates verschenen zijn.
Woutery , welke browser gebruik je om te surfen?

Toen ging ik even kijken, en toen probeerde mijn browser te verbinden met seawolbesema of zoiets. En toen kreeg ik een ernstige keylogger op m'n pc!

Zeker je computer eens goed scannen met je beveiligingssoftware. Als de keylogger van je computer verwijdert is, al je paswoorden veranderen die je overal gebruikt. Ook van je e-mail programma .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan