site helpmij problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel9

Meubilair
Lid geworden
4 mrt 2004
Berichten
5.174
hallo
ik zit een uurtje of 2 op deze site en moet steeds opnieuw inloggen na een antwoord gegeven te hebben en krijg deze melding hebben andere helpmijers dit ook of ligt dit aan mijn?
There seems to have been a slight problem with the database. Please try again by pressing the refresh button in your browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience
groeten maikel
 
1 keer meegemaakt vandaag, +/- 20 minutenterug, daarvoor en daarna geen problemen gehad
 
heb het nu al een 20 x gehad en als ik op plaats bericht ram de 21ste x.ook blijven de meeste vakjes grijs terwijl ze wel antwoord hebben op de homepagina
groeten maikel
 
Dat ze grijs blijven heb ik inderdaad ook last van, vermoed toch echt dat het aan helpmij zelf ligt...

Vind de site de laatste tijd ook erg traag, maarja zal wel door de drukte komen soms
 
Dus....

De mensen hier doen er toch alles aan om de site zo goed mogelijk te laten draaien.
Wij als gebruikers moeten toch ook weten dat het aardig wat werk kost om dit voor mekaar te maken.
Wij als gebruikers weten ook dat de database voor dit forum dus danig groot wordt dat er wel eens een fout ontstaat.
De mensen hier doen er alles aan om dat zo snel en efficient mogelijk op te lossen.

grtjs jjw
 
Re: Dus....

Ach heb nu ook al een x keer een fout gehad
(email dispatch)

maar zal vast wel opgelost worden, maar toch iets anders:


===> Waarom geen nederlandse foutmelding?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan