site hosten op computer via FTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinkruit

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2011
hallo.

ik weet niet als dit mogelijk is, maar is er enige software waarmee ik een site kan hosten via FTP?
dat ik de bestanden in een bepaalt mapje heb op m'n computer, die op de site te zien zijn.
maar ook als je in de file manager van de site zelf dingen aanpast, dat die dan ook op je computer veranderen.
is er zo'n FTP programma, of moet ik hier andere dingen voor gebruiken?

alvast bedankt!

Voor FTP kun je FileZilla ook als server gebruiken op je pc. Wel nog poort 21 op je router openen (of een andere en deze via NAT doorlleiden naar poort 21 intern).

Ok, ik snap dat niet helemaal.
Ik heb een site op 000webhost.
Daar heb ik FTP gegevens gekregen, maar er is ook een file manager.
Ik wil dus dat ik die bestanden die ik op die site heb tegelijkertijd op mijn computer hebben.
En als ik iets aan pas op de computer. At het meteen op de site verandert, en als ik iets in de file manager aanpas op die site, dat dat ook meteen op mijn computer word aangepast.

Is hier iets voor?

Aha. Dat is een iets andere vraag. En dus ook een iets ander antwoord. In feite wil je namelijk 2 verschillende mappen aan elkaar gelijk houden. Een geschikt programma hiervoor is bijv. AllwaySync. Deze ondersteund o.a. ook FTP voor je website. Je kunt instellen of je wilt synchroniseren bij wijzigingen of op geplande intervallen. Gebruik is gratis tot een bepaald aantal bestanden per maand. Voor een website is dit ruim voldoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan