Site in elkaar geknutseld... jullie mening?

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
En.... wat vinden jullie van deze site: The Avengers Of The Malibu. Het is pas de eerste versie en het is een website voor een clan van GTA: Vice City Multiplayer.

Opmerkingen plz!!!
EDIT: ik ben nog niet zo erg blij met o.a. de FAQ, als je ideeen hebt: ze zijn welkom!

ik vind de site opzich wel goed

maar de site is zo nog een beetje saai
en ik denk dat die hokjes onder MENU
wel wat kleiner kunnen (mijn mening)
of er moet nog meer komen?!
maar verder kan ie wel aardig
succes ermee!

Bedankt cage! Over die dingen zat ik ook al na te denken bedankt voor je opmerkingen!

ziet er goed uit. Rechtsonder is een hok helemaal leeg, kun je die niet beter weglaten en er een plaatje doen?

Voor de rest wel straks.

Je moet je site ook ff zo maken dat alle resoluties hem kunnen bekijken! zit op 1024 x 768 maar ik zie je linker menu niet volledig... ik zie de categorienaam "media' voor de helft en wat eronder staat zie ik niet meer...

En misschien een tip om de header wat minder hoog te maken?

verder ziet het er wel goed uit !!

Zwart als background en rood als tekst maakt poep. Kan er nix anders van maken.

Oftewel: de layout is goed, maar de kleur-samenstelling niet.

Site ziet er goed uit. :thumb:
Ben het wel eens met Cage over de hokjes van het menu.
Ik kan menu (media) niet meer zien tenzij ik op F11 toets druk.
Ik vind het zelf mooier als je die scrolbar een andere kleur geeft, ik zie namelijke liever niet die standaard windows kleur.

Greetzz York

Ben aan het werken aan het menu, ik gebruik 1152*768 en de mede-clan admin ook, dus kon ik het niet checkken, bedankt! In de volgende versie haal ik media weg en voeg ik "links" toe aan de rechterkant. Verder weet ik niet hoe ik die kleur van die scrollbars kan veranderen, ik kan geen ene sh!t van CSS.

Site is geupdated, maar de echte "grote" updates doe ik morgen pas.

persoonlijk zou ik in de FAQ met baldwijzers werken.
als je dan op een vraag klikt je ook direct naar het antwoord gaat.

verder ziet de site er wel goed uit ;)

Ik geloof dat alles al wel is gezegd, ik vind de site er wel goed uitzien alleen de kleurcombinatie is zo gewoon. Je ziiet het heel vaak en de sfeer is nu nogal donker. Weet niet of het ook de bedoeling is of dat het juist wat lichts moet uitstralen vanwege het rood? Maar het is zo gewoon, komt veel te veel voor. Een heldere kleur zou beter zijn maar zoek een compromis. Te licht op zwart is weer te fel. Ook zou ik de textboxen (de vakken waar text in komt te staan) niet zwart maken want dat maakt het alleen maar leger...

Als ik het op zou vullen met (donker) rood, zou ik dit krijgen:

nieuw.JPG
.

Ziet er niet bepaald geslaagd uit... iemand een idee voor een kleurenschema?

[miereneukmodus]
De spelfoutjes:

Members will receive automatically the IP-adress for the server.
aDDress

This is a problem which occurs a lot with Windows XP users.
“a problem, which” OF “a problem that”

compatability
compatIbility

Members automatically recieve the schedules
recEIve

The whole installation process of MTA with some helpfull tips
helpful

After downloading the file, you need to select the directory in which Vice City has been installed. Hit the next buttons and after the installation, reboot the computer.

Two teams of each 6 people need to work together to capture the enemy's base, this is the main goal.
ik zou van de komma een punt maken.

3 people defend their base/car
officieel “3 People”, of nog beter, “Three people”

Team Theft starts when everyone entered Vice City.
has entered (onder voorbehoud. Engelse grammatica is niet mijn sterkste punt…)

You have the right to choose your own route and to destroy other vehicles as long there's no cheat, trainer or other method of cheating involved (violaters will be banned).
violators

You may do anything to prevent other drivers to get to the finish line and you may choose your own route.
Prevent from, dus prevent other drivers from getting to the finish line.

After the admin says "start" you have 10 minutes the time to kill each other in every possible way
ten minutes time.
[/miereneukmodus]

De kleuren op de site passen niet goed bij het logo. Daar zou ik iets aan veranderen.

Laatst bewerkt:
Website ziet er mooi uit hoor, alleen te donkere kleuren. Met wat meer plaatjes/foto's is het ook een stuk aangenamer. ook de memberssectie is voor iedereen te vinden........ beter beveiligen denk ik zo!

Ik heb een hekel aan mierenneuken maar in dit geval klopt het wat je zegt meelman.
Ik doe dan wel TVWO maar ik maak nog steeds foutjes in de tekst. Compatibility is een moeilijk woord (ook in het Nederlands) waar van ik al bijna zeker wist dat ik het verkeerd gespeld had. Hier en daar heb ik een punt, komma of letter vergeten, maar nogmaals: het is maar de eerste versie.
Die login sectie is ook lachwekkend, een beetje computeraar weet daarin wel in te loggen denk ik :).
Thanks voor the tips iedereen en ik kijk wat ik eraan kan doen.

Uhm, ja, enige wat mij opviel, kwam ik bij toeval achter. Ben dus ook op zoek naar een login venster enzo, dus dacht, laat ik de bron eens openen en kijken of ik er wat uit kan halen wat ik zelf kan gebruiken.

Kwam ik dus achter de login. Kijk even of je een ander scriptje kan gebruiken waarbij de login dus niet in de bron bijstaat (als je er 1 vind, let me know ;)). Want dadelijk heb je belangrijke dingen op de site staan waar mee geknoeid kan worden als dus iemand anders de login weet.

Maar vergelijk het navigatiemenu van members eens en de standaard voor de niet members. De 'kopjes' staan niet op dezelfde positie. Als je 1x inlogged en dan elke keer vorige/volgende doet kan je zien wat ik bedoel.

Verder voor een clansite is het goed, ik weet waar gamers naar kijken enzo

:thumb:

Nee duh, die beveiliging is helemaal niks. Het is trouwens een wonder dat hij het nog doet, ik had die site echt al gedeleted :S.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan