Site is er wel maar hier niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Volg je hem nog een beetje? :D ;)

Hallo,

Ik heb een probleem. Als ik een bepaalde site (een site van mij) wil laden komt deze bij mij niet op het scherm maar krijg ik gewoon "De pagina kan niet worden weergegeven".

Ook de FTP voor de data van deze site doet het niet bij mij.

Aangezien deze site het bij andere mensen wel gewoon doet ligt het probleem dus aan mijn kant, maar waar...? Welke instelling is de boosdoener? :( Bij mijn internetopties worden wel een hoop sites geblokkeerd (hoogstwaarschijnlijk die wat het CWS met zich meedragen) maar deze site, noch het IP daarvan, staan niet in die lijst, dus daar ligt het ook niet aan.

En om welke site gaat het als ik mag vragen.

Ja, die mag ik niet geven. Maar geloof me nou maar... hier doet hij het niet maar bij elke andere computer wel. Heb al vanalles geprobeert. In mijn hostfile zit de site niet (ook niet het ip van de site). Tussen de restricties vind ik hem ook niet. Helllllllllpppppp.

De URL toevoegen aan "Vertrouwde websites" in IE?
(via Extra>Internet-opties>tabblad Beveiliging)

Firewall toestemming geven?

Nee, niks lijkt te helpen. Ik heb zelfs al gekeken of ik mezelf niet perongeluk had geblokkeerd voor toegang tot de site.

BUMP Nog iemand met ideeen?

EDIT: Ik kwam net op het idee om achter een proxy te gaan zitten op deze computer om te kijken of het mijn computer was die het probleem veroorzaakte of de server met mijn site erop. Dit is dus het laatste want met een ander IP kom ik er wel op.

Ik heb ze even een kwaad mailtje gestuurd om ze duidelijk te maken dat ze wel eens wat meer moeite mogen doen om het probleem te zoeken...!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan