site is not responding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaDolceVita

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Berichten
4
ik heb een probleempje, me computer geeft een site die niet meer reageert, alleen ik ben net bezig geweest een lap tekst te plaatsen waaar ik ongeveer 2 uu mee bezig ben geweest. En ik kan echt helemaal niks doen op deze site behalve dan recover webpage. Maar dan zal al me tekst weg zijn. Is er ook een andere oplossing?
 
Hi,
Als je de moed nog niet opgegeven hebt is dit wat ik in dergelijke gevallen soms doe; copy-paste de tekst in een document, browser opnieuw starten en copy-paste de tekst terugzetten.

Maar, zoals je gemerkt hebt is het prettiger werken om grote lappen tekst op je eigen computer in te kloppen tot alles is zoals jij wil. Dan pas knip en plak je dat wat je on-line wil zetten in het browser venster.

Hoop dat je er wat aan hebt!
 
@ solaris
Ik heb de moed nog niet opgegeven want het is echt heel belangrijk voor school. Alleen copy paste kan dus ook niet. En het is inderdaad een beetje dom, om het online te maken, dat had ik beter in een word document kunnen doen ofzo.

@ seniorke
Internet explorer, ik geloof google chrome alleen weet het niet zeker (ik weet dus echt gewoon helemaal niks van computers :p)

Het is een opdracht voor school, en ik dacht ik doe het via facebook in me notities want daar kan je concepten opslaan, want ik heb dus geen hotmail, en ik kan een deel van de tekst nu wel zien maar niet knippen en plakken. En ik moet het morgenochtend inleveren dus dat wordt of opnieuw beginnen of het er toch nog op de een of andere manier afhalen...
 
Oke inmiddels is de website weg, ik kreeg iets van een privasy policy melding en toen reagerde internet niet meer dus dat wordt overnieuw beginnen :(.
Bedankt in ieder geval voor de reacties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan