Ik vind de lettergrootte wat klein. Zet ook geen tekst in afbeeldingen, maar zet tekst er ook echt als tekst op. Nu wordt de tekst op de home-pagina en in de kop wazig als ik die groter maak. Iets meer contrast tussen letter- en achtergrondkleur zou goed zijn.
Verder wat kleine fouten in de site.
De lay-out is op iedere pagina een beetje verschillend. Vooral "over ons" en "gastenboek" hebben een andere lay-out.
Bij gastenboek staat "image not found".
Bij contact staan het kaartje en de info niet naast elkaar.
In het linker-keuzemenu bij het onderdeel "menu"

, zit er heel wat overbodige javascript-code. Ik had de indruk dat het menu wat stokte, en dit was opgelost bij het uitschakelen van javascript en het menu werkte gewoon. Echter de items verschuiven wat naar links als je er met de muis over gaat. Dit geeft problemen als je met de muis aan de rechterkant over een item gaat.
Bij 'afhaalgerechten' staan de prijzen in 1 kolom ernaast. Omdat het euroteken dikwijls boven in plaats van naast de prijs staat (Opera), maakt dit dat de juiste prijs niet naast het juiste gerecht staat (de prijskolom is langer dan de gerechtenkolom). Het zou in dat opzicht ook goed zijn om voor ieder gerecht een aparte rij in de tabel te beginnen. In Firefox staat het euroteken steeds naast de prijs, maar dan is de prijzenkolom te kort (de prijzen staan dichter bij elkaar en gerechten staan soms op 2 regels).