Site Keuring...

Status
Niet open voor verdere reacties.

mloes

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Hallo,

graag zou ik wat advies krijgen over mijn site.
(zeg wel alvast heb een hoop kant en klare scriptjes gebruikt)

www.solid-streetdance.nl

graag hoor ik tips en verbeteringen,

Groetjes

De site vind ik niet echt lelijk paar verbeteringen de thumbnails die je hebt gebruikt bij foto's laden nogal sloom ook al zijn ze zo klijn de pixels zijn nog te veel. En voor de navigatie kun je beter ook nog een frame maken.:thumb:

Ik vind het er leuk uitzien:thumb:. Alleen de thumbnails van de foto's vind ik te groot. Onder het menu 'foto's' zijn ze zo'n 87kb. Als ik dan bij 'Over Solid' kijk, dan zie ik dat daar de foto's zo'n 16kb. En dat is nogal een verschil. Volgens mij resize je de grote foto's naar een kleiner formaat op de foto pagina's. Het zou dan beter zijn als je met bijvoorbeeld Irfanview thumbnails maken die veel minder kb's in beslag nemen. Voor de rest heb ik niet zoveel commentaar.

Ziet er leuk uit, maar zoals hierboven ook al gezegd wordt zijn de foto's veel te groot. Niet wat betreft afmetingen, maar wat betreft het aantal kilobytes. Daardoor laden de pagina's heel traag.
Bijgaande foto bijv. is op jullie site 120 kb. Ik heb hem met IrfanView 50 % gecomprimeerd en dan is hij nog maar 15 kb. Als jullie dat met al je foto's doen, scheelt dat uiteraard enorm.

Guus.

Laatst bewerkt:
leuk

leuke site ladies
als ik jullie zou willen boeken dan wil ik toch een langer filmpje zien. Die 10 seconden geven maar een beperkte indruk

Leuk gedaan hoor, leuke en mooie foto's.. goed ontwerp. misschien wat meer kleur ?

Site

Inderdaad de foto's... ik was ook al op zoek naar iets anders daarvoor.

Maar iets meer kleur , wat zou je adviseren...
want ik heb het idee dat het snel te schreeuwerig word...

Iig bedank voor jullie reacties!

mooie site, alleen het "rechtermuisknop" script zou ik weghalen. Het helpt toch niet echt en soms is rechtsclicken best handig (bijvoorbeeld als je het filmpje op wilt slaan)

Prikbord is een leuk idee :thumb:

Trouwens, een systeemhuis, is dat een bedrijf dat software bouwt? -Edit: blijkbaar wel :)

Laatst bewerkt:
Leuk gedaan :).
2 opmerkingen, haal de email-scroller weg, die beweegt niet vloeiend. Als je toevallig Dreamweaver gebruikt om je site te maken kan je PVII-Extensions gebruiken om een scroller te maken die wel vloeiend beweegt (niet echt voor beginners :) ). Anders even zoeken naar een goed script.
Verder laden de thumbnails uitzonderlijk traag, zoals al eerder is opgemerkt.Je zou Web Album Generator daarvoor kunnen gebruiken, is gratis, maakt hele kleine (in kb's) thumbnails en heel erg simpel. Maakt keurig XHTML en CSS, geen PHP of CGI, dus kan op iedere homepage gebruikt worden. Het stylesheet kan evt. in het prog aangepast worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan