Site klaar graag ff nakijken?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lomp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lomp

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Hallo ik heb mijn site online: www.designbyremi.nl
Ik moet alleen de taal nog veranderen dat weet ik... zijn er nog meer op of aanmerkingen?

Groeten remi

mooie site alleen site is niet schermvullend. weet niet of dit zo hoort.
verder werkt alles goed.

tip ik zou de prijzen incl btw doen.

verder goede en nette site

Bij KOSTEN vind ik dit wel erg vreemd:

Simpele Website met 4 pagina’s: Vanaf € 49,95

Geheel nieuw ontwerp website Vanaf € 149,95

Met andere woorden:

Een simpele website wordt niet ontworpen????:o

Ik weet dit niet helemaal zeker, maar ben je, als je BTW heft, niet verplicht om ook een BTW nummer en een kvk nummer op je site te plaatsen?

Ik weet trouwens niet wat het is maar de grote afbeeldingen laden heel erg traag hier.

Wat trouwens ook wel handig zou zijn is een link naar de voorpgaina bovenaan de site plaatsen. Je ou van die banner bijvoorbeeld een link kunnen maken.

Een simpele website is gewoon wat links en een header zonder extra dingen. Ben ik zo mee klaar.
Maar alle tips zijn meegenomen hoor
En: ik ga morgen naar de kvk om me in te schrijven.

groetenz

Wel jammer dat je mail niet werkt.
Ik had een (commerciele) vraag gesteld.

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

info@designbyremi.nl
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<info@designbyremi.nl>:
host mail.designbyremi.nl [81.4.97.167]: 550 unknown user

Ziet er goed uit. Taal en spelling zijn onder de maat. Heb je de pagina op andere beeldschermen bekeken, bij verschillende resoluties? Het contrast laat bij Portfolio > Klanten > Robert Schuite te wensen over. Zwarte letters op een steeds grijzer wordende ondergrond is bij mij nauwelijks leesbaar.
ScreenShot002.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Taal en spelling zijn onder de maat. Heb je de pagina op andere beeldschermen bekeken, bij verschillende resoluties? Het contrast laat bij Portfolio > Klanten > Robert Schuite te wensen over. Zwarte letters op een steeds grijzer wordende ondergrond is bij mij nauwelijks leesbaar.
Bekijk bijlage 97905
Ik heb meer moeite met dat groen moet ik zeggen, érg slecht te lezen.
Maar dat zal voor De Hulk wel anders liggen :p

Gaat niet over mij, mijn handtekening of de persoon Remi, maar om de site van Remi.

Ik heb de META tags even bestudeerd maar daar moet je nog een hoop doen, tenminste, als je door bijv. Google gevonden wilt worden.

Ten eerste zou ik een account aanmaken bij Google Webmasterhulpprogramma's. Daar heb je 2 optie, een code toevoegen aan de index file of een htm document downloaden en in de root van de website plaatsen.

Daarnaast heb je geen robot.txt verwijziging, zou ik wel even doen.

als laatste zou ik een sitemap.xml aanmaken, dit is té complex om allemaal uit te leggen maar ik weet zeker dat als je even googled je een eind komt!

Tsja... code van een sitebuilder he? Dan krijg je dit soort dingen...
HTML:
  <span>

<span class="xr_tl" style="left: 0px; top: 182px;">[...]</span>
  </span>
  <span>
  </span>
  <span>
   <span class="xr_tl" style="left: 0px; top: 217px;">[...]</span>
  </span>
dus niet erg netjes. Maargoed, ziet er redelijk uit he, daar gaat het om. /knipoog

Laatst bewerkt:
nog even over die website voor Rober schuite (http://www.robertschuite.nl/)
wat een massa afbeeldingen, als ik alle afbeeldingen vervang door hun alt attributen (via developers toolbar) zie ik alleen nog de achtergrond en een Google robot dus ook, Google kan dus helemaal geen tekst op de website vinden en zal hem dan ook niet snel tonen in zijn lijst. en dan zeg je op je eigen website:
We kunnen er ook voor zorgen dat uw site gevonden wordt door google.

verder verwarde de contact pagina mij, omdat het even duurde tot dat mijn mail programma is op gestart dacht ik dat de knop het niet deed, daar moet je ook wat op verzinnen

Laatst bewerkt:
Plaatjes voor tekst gebruiken is inderdaad een erg beroerd idee, en in dit geval ook nog eens volstrekt onnodig. Ik zou het kunnen begrijpen als je één of ander exotisch font gebruikte, maar dit ziet er vrij standaard uit.

De tekst van de menu's is op mijn monitor ook practisch niet te lezen.

Ik zou voor de website een iets meer zakelijke uitstraling gebruiken.

Daarnaast zou ik geen kosten vermelden maar een mogelijkheid geven om een offerte aan te vragen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou voor de website een iets meer zakelijke uitstraling gebruiken.
mee eens, het ziet er erg... clan-achtig... uit. Standaard template-achtig zegmaar.

Daarnaast zou ik geen kosten vermelden maar een mogelijkheid geven om een offerte aan te vragen.
Niet mee eens... maar dat is mischien persoonlijk. Behalve dat de Uitgebreide website wel erg duur is (in relatie met je huidige skills, zegmaar). Dit komt oa door
HTML:
<meta name="Generator" content="Xara HTML filter v.2.1.0.671"/>
- ziet er niet echt professioneel uit hm?

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan