Site loopt niet door bij aanklikken van keuzemogelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2013
Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
Op mijn laptop heb ik windows 8. Had een probleem met de babylon searchbar. die heb ik uiteindelijk verwijderd.
Echter, bij de site van Epson.nl om een driver voor mijn printer te zoeken, gaat het mis.
Bij de eerste stap klik ik een keuze aan, maar de site gaat niet meer verder naar de volgende stap. Dit hoort het wel te doen.
Op een andere pc staat windows 7 en daar lukt het wel. Beide is IE. Ook geprobeerd in Chrome, maar daar lukt het ook niet.
Instellingen opnieuw ingesteld, geen oplossing.

Wie weet wat ik kan doen?

Hallo Nico. Ik weet niet precies wat je kunt of moet doen, maar het enige wat ik kan bedenken is, :(

Heb je zo gewerkt: Je maakt een keuze in een keuze menu en klikt op windows 8, kennelijk wordt deze dan nog niet ondersteund.

Ik vond wel deze voor je voor wat het waard is. Anders stuur ze even een mailtje of zo. Welke driver, welke printer, Type, nr, enz enz.

Klikje

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes.

Manamana,

Dank je voor je reactie. Echter, wanneer ik bij stap 1 al een keuze maak, krijg ik geen opties bij stap 2 om te kiezen. Hierop loopt de site niet door.
Dus om volledig te zijn qua informatie:
Link van Epson: http://www.epson.nl/nl/nl/viewcon/corporatesite/support
Je geeft bij stap 1 aan wat je product is, vervolgens moet de site gaan "laden" om de keuzes bij stap 2 te laten zien enz. Dit gebeurt dus niet.
Ben op andere sites gaan kijken, maar nog geen site gevonden waar het ook gebeurd.

Heb het idee dat ik iets kwijt ben of uitgeschakeld heb maar weet niet wat.
Ben benieuwd wie de oplossing weet.

Ik ben eens even naar je linkje geweest. Werkt die site van Epson met cookies, wellicht moet je die dan accepteren. Dat is een ding.

Ten tweede heb ik het geprobeerd met Google Chrome en/of firefox die werken wel, althans bij mij, ik kan dan doorlinken en klikken. Probeer het zo eens. ;)

Ook accepteren van cookies heeft niet gewerkt, maar wonder boven wonder.... ik startte vandaag mijn pc op en het werkt toch weer. Blijkbaar iets toch niet goed met de instellingen of iets...
Heb als laatste IE opnieuw ingesteld en dag later werkte het. Het werkt weer dus dit kan afgesloten worden.

Dat is mooi opgelost. Fijn dat het weer werkt. :thumb: Groetjes manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan