site maken microsoft frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

100tibor

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
ik ben bezig met een site te maken en ik heb een domeinnaam
ik heb al een beetje zitten proberen met microsoft frontpage en ik begrijp al wel wat dingen maar mijn vraag is hoe
zorg ik dat de site online komt op mijn domeinnaam

ik hoop dat iemand me kan helpen

Hoi 100tibor,
Welkom in de wereld van de code-knutselaars! :thumb:

Nog even over Frontpage: dat is gewoon een te ouderwets en slecht programma (MS zelf raadt het nu af).
Om niet bij je eerste stappen van websites maken onderuit te gaan, kan je beter KompoZer gebruiken.
Die is gratis te downloaden (hier) en levert een stuk betere code af! :)

Veel succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

oke bedankt voor de tips maar ik begrijp dat ik een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig heb ik denk dat ik dat niet heb gekregen want wij hebben internet abbonement via belgacom en dara krijg ej bij een abbonement een gratis domein naam
wij hebben toen een domein naam gekozen maar ik heb denk ik nooit een wachtwoord of iets dergelijk gekregen
en als ik kijk op internet en de domeinnaam intoets krijg ik de melding dat hij de site duus niet kan vinden

ik hoop dat dit nog iets duidelijker is voor julie

Daar kunnen wij je niet mee helpen, als je geen wachtwoord hebt gekregen moet je even contact opnemen met Belgacom.

Nog meer over KomPozer: KompoZer is een gebruikersvriendelijke wysiwyg (what you see is what you get) html editor. Werkt vergelijkbaar als een tekstverwerker, geen html-kennis nodig. KompoZer heeft geïntegreerde upload (ftp) van webpagina's naar de server en ondersteuning voor CSS (cascading style sheets), layers en php.
Een Nederlandse handleiding voor Kompozer is hier te downloaden

KompoZer kent vier bewerkingswijzen: wysiwyg, html tags, html source en preview.

Download het nederlands taalpakket
(download het xpi-bestand voor Dutch - rechtsklikken en opslaan als kiezen - en open dit vanuit KompoZer via Tools | Extensions)

(Als je Windows 7 draait, zou ik niet KompoZer downloaden en installeren, want dat werkt niet!)

Laatst bewerkt:
En nog wat over Belgacom:
Bij het begin van het abonnement zal er een bevestigings-mailtje (of bevestigingsbrief) van belgacom gekomen zijn. Als het goed is, staat daar de gebruikersnaam en de inlogcode (= wachtwoord) in.

Die heb je nodig om via de internet-beheerpagina (https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/my_internet) te kunnen inloggen op hun zogenaamde e-services.
Als je daar binnen bent, zou je je webruimte moeten kunnen activeren. Want ook dat is nodig, las ik.
Want ik kwam via Google op [webpagina uploaden bij belgacom] de vraag tegen:

Ik ben klant bij belgacom voor mijn internet verbinding, nu wou ik een eigen site maken en ze vertelden me dat dit gratis is. Kan een belgacom klant me nu uitleggen welke stappen ik moet volgen voor een site aan te maken, dus waar domein aanvragen? En wat doe ik erna...?
Dat wordt uitgelegd op deze pagina: Site Belgacom maken. :)

Dat je op dit moment niets kunt zien als je je domeinnaam intikt, kan kloppen. Niemand heeft nog een startpagina (index.html) op de domeinnaam gezet, dus die is er niet - en dan zie je ofwel een tijdelijke mededelingspagina van belgacom, ofwel niets, ofwel je krijgt een foutmelding "404 - pagina niet gevonden".

Zodra je een index.html bestand hebt geupload, zal er wel iets te zien zijn.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

bedankt dit zal zeker helpen ik ben er momenteel aan bezig maar ik heb niet zoveel tijd dus doe ik het in kleine stappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan