site maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Beste medeforummers,
Ik wil een site maken maar niet met frontpage, ( heb ervaring met Frontpage ) (wil is wat nieuws proberen ( het proberen met dreamweaver en flash eventueel adobe photoshop voor de layout/buttons ) ( heb ervaring met Paintshop pro X )
Alleen heb met deze software nog nooit gewerkt en zou het graag is willen doen, want ik hoorde met deze software kan je echt mooie website's maken,
Wie heeft er voor mij misschien een handleiding voor mij hoe ik met de volgende software moet omgaan ?
---------------------------------------------------------------------------------------
adobe photoshop
Dreamweaver
Flash

---------------------------------------------------------------------------------------
Natuurlijk van de software de nieuwste versies
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
voor dreanweaver is dit een leuke site

Voor photoshop: heb zelf erg veel dingen geleerd van deze leuke "Pixel Perfect" lessen.
Op die website Vuze kan je allerlei filmpjes downloaden over van alles en nog wat, deze zijn over Photoshop (volgens mij nog CS2, maar CS3 is ook nog niet zó oud) en ook nog eens mooi in HD en het zijn goede simpele lessen.
Wanneer je overigens meteen op "Download" klikt wil hij het downloaden in hun bijbehorende Vuze programma, wil je dit niet klik je op "View more>>" op een aflevering en je kunt de torrent die erbij hoort downloaden. De afleveringen zijn gratis, dus deze torrent mag. Hier kan je ook een kleine preview bekijken.

PS: als je het formaat niet kunt openen kan je het wel bekijken in VLC player.

Succes met leren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan