Site met tabbladen maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Hoe maak ik een site met tabbladen? Dus een "vaste site" met in het midden vijf of zes tabbladen met info..

Vind dat erg mooi en erg rustig, maar zou niet weten hoe ik het maak...

BvD

Mijn dank is weer groot! Precies wat ik bedoelde. Erg mooie site btw, zo rustig en strak.:thumb:

Ik ga er mee stoeien, mocht het niet lukken dan hoor je het wel weer:D ....

ThX

Hellup

Ik heb vol inspanning zitten kijken naar je gemaakte website, nu is echter mijn vraag. Mijn vriendin is bezig met het uitgeven van een boek. Nu wil ik eigenlijk de site maken in de vorm van een boek, met tabbladen zoasl jij heb gemaakt. Echter dan aan weerszijnden 4 tabbladen. verder gewoon indentiek aan wat jij heb gemaakt. (kleuren daargelaten) maar kan nergens vinden hoe ik dat moet doen, ook niet wanneer ik de link volg.

hier staat een voorbeeld hoe ik het graag zou willen,

http://www.yvonnevanderwal.nl/nieuw/testpagina.htm

Laatst bewerkt:
Ik heb vol inspanning zitten kijken naar je gemaakte website, nu is echter mijn vraag. Mijn vriendin is bezig met het uitgeven van een boek. Nu wil ik eigenlijk de site maken in de vorm van een boek, met tabbladen zoasl jij heb gemaakt. Echter dan aan weerszijnden 4 tabbladen. verder gewoon indentiek aan wat jij heb gemaakt. (kleuren daargelaten) maar kan nergens vinden hoe ik dat moet doen, ook niet wanneer ik de link volg.

hier staat een voorbeeld hoe ik het graag zou willen,

http://www.yvonnevanderwal.nl/nieuw/testpagina.htm

Het idee is leuk, maar ben bang dat je dan toch uit komt op flash. Daarin kun je de gewenste effecten meegeven. Hier heb je wat voorbeelden..

Wil je enkel de content laten veranderen zonder effecten, dan kan het heel goed in javascript. Je zal dan bij de klik op een tab de InnerHTML van een object kunnen laten veranderen. Hier een klein voorbeeldje.

geen verstand van FLA

Ja ik heb gekeken, het ziet er waanzinnig uit, precies zoals ik wil. Echter!!!! moet je minimaal flash8 hebben en hier verstand van hebben wil je dit kunnen aanpassen. Het is dus geen template die je makkelijk aan kunt passen. je schijnt iets in de fla moeten aanpassen.

Ik dacht lekker makkelijk betalen en dan aanpassen maar niets is minder waar,

wie heeft er een andere oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan