Site nakijken???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi :thumb:

Alleen je tekst met CSS een vaste maat geven, anders valt de tekst over de fraai vormgegeven layout.

:cool:

Wat bedoel je precies met "anders valt de tekst over de fraai vormgegeven layout"?
En hoe geef ik de tekst dan een vaste maat.
Ben nl. niet bekend met CSS.
In het progje wat ik gebruik is dat niet in te stellen.

Waarschijnelijk wel via Bron weergeven, maar ik zou niet weten wat ik moet/kan veranderen.

Mss wat hulp Peter???

Alvast bedankt!

Ziet er netjes uit !

2 kleine dingetjes:

1 De tekst "ontworpen in Photoshop" valt over de layout heen, dus over de lijn van het vak waar de tekst hoort)
2 Op 1280*1024 staat de site niet in het midden, weet niet of het met andere resolutie's ook zo is.....

Ik vind het er erg mooi uitzien, maar ik vind het alleen jammer dat je frames gebruikt.

Je kunt beter tabellen gaan gebruiken!

Inhoudelijk heb ik niet op gelet, maar het ziet er netjes uit! :thumb:

Geplaatst door GForze
Ziet er netjes uit !

2 kleine dingetjes:

1 De tekst "ontworpen in Photoshop" valt over de layout heen, dus over de lijn van het vak waar de tekst hoort)
2 Op 1280*1024 staat de site niet in het midden, weet niet of het met andere resolutie's ook zo is.....
Bij mij valt ie niet over de layout heen. Raar he...zal het gelijk nakijken.
Site heb ik gemaakt in een resolutie van 1024x768. Zal eens kijken hoe ik dat ook alweer deed, om het altijd in het midden te krijgen.
Deed dat vroeger ook, maar ben dat ff vergeten.

@ T de Vries.

Ik gebruik altijd frames. Ten eerste omdat ik dat gewend ben, en ten 2e omdat het programma wat ik nu gebruik, geen tabellen "ondersteund"...

Iig allemaal bedankt voor jullie mening en suggesties!

Groeten Daan.

PS: ik ga gelijk ff kijken Peter

Bij mij valt ie niet over de layout heen. Raar he...zal het gelijk nakijken.

In NS Ctrl +
in IE lettergrootte instelling

die instellingen zijn door de bezoeker in te stellen, met CSS geef je een vaste grootte aan.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan