Site niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Sinds een paar dagen kan ik niet meer op een bepaalde site, www.gsm.nl
Dat is echt de enige site die niet lukt en hij is niet offline want op een andere pc doet hij het wel. Ik heb de laatste dagen niets geinstalleerd. Ik heb al geprobeerd om alle TEMp et cookies te verwijderen maar dan doet hij het ook niet. "Kan de server niet vinden." is de melding. Bij internetopties heb ik de site toegevoegd bij de geaccepteerde sites maar dan doet hij het nog niet :(
Wat kan ik nog proberen?

Thanx

Gebruik je internet explorer?
Probeer dan firefox eens
www.mozilla.org
Gebruik je firefox al? of mozilla suite, of seamonkey?
Ga dan eens na of iemand een leuk grapje heeft gemaakt. Er zijn namenlijk een stel leuke dingen die je kan doen, die ik niet ff allemaal kan opnoemen, maar waardoor je gewoon een site blokkerd. Als je nog inbelverbinding moet maken, klik dan eens op instellingen, en dan beveiliging, het kan zijn dat iemand hem bij IExplorer geblokt heeft, met firefox kan je rechts klikken tussen go en de adresbalk, daar kan je een extra balk aanvinken, daar kan je ook weer rechts op klikken, en dan de bovenste daar kan je ook sites uizetten (zeg ik nu uit me hoofd, dus het klopt vast niet precies, ik werk hier met mozilla suite... en op school met firefox, en ik moet altijd helpen als er leuke mensen zijn die leuk aan je computer prutsen ;-))

Verder kan ik zo ff niks zeggen, behalve dat ik wel op de site kan komen ;-)

Inderdaad IE, en bij beveiliging staat er niks. Hij is zoals hierboven al vermeld bij de geaccepteerde sites vermeld bij beveiliging. Erg raar want hij deed het wel altijd :(

Dan moet hij het weer doen met IE ook.

Misschien je systeemherstel een dag terug zetten.

Anders purge IE eens downloaden. Die kuist alle cookies enz heel deftig op.

Dank je wel voor de tips. Ik had alle cookies etc geleegd en toen de site weer bij beveiliging aangemeld bij de betrouwbare sites. Daarna de pc weer opgestart en toen had het pas effect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan