Bron vorige topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=232128
Wil graag dit oudere topic nieuw leven inblazen omdat ik met het zelfde probleem zit. Ook bij mij is www.hema.nl niet bereikbaar. Naar aanleiding van bovenstaand op vendex.nl geklikt met hetzelfde probleem. Ik heb nog een andere site die ik niet kan bereiken, maar de meeste sites (eigenlijk vrijwel alle sites) is geen enkel probleem. Om het helemaal lastig te maken:
PC met adsl: geen contact
PC met inbelverbinding: geen contact
Laptop met inbel: geen contact
Op de PC staat zowel IE als firefox, bij beide onbereikbaar
Besturing: Win98
IE versie 6.0
Provider: Wanadoo (nu orange)
Website zoeken via google: wordt (uiteraard) gevonden. Klikken op in cache opgeslagen site: wil niet openen. Klikken op alleen tekstversie in cache: opent ! Very strange allemaal..........
Als iemand een tip heeft heel graag.
Greetz, Noud
Wil graag dit oudere topic nieuw leven inblazen omdat ik met het zelfde probleem zit. Ook bij mij is www.hema.nl niet bereikbaar. Naar aanleiding van bovenstaand op vendex.nl geklikt met hetzelfde probleem. Ik heb nog een andere site die ik niet kan bereiken, maar de meeste sites (eigenlijk vrijwel alle sites) is geen enkel probleem. Om het helemaal lastig te maken:
PC met adsl: geen contact
PC met inbelverbinding: geen contact
Laptop met inbel: geen contact
Op de PC staat zowel IE als firefox, bij beide onbereikbaar

Besturing: Win98
IE versie 6.0
Provider: Wanadoo (nu orange)
Website zoeken via google: wordt (uiteraard) gevonden. Klikken op in cache opgeslagen site: wil niet openen. Klikken op alleen tekstversie in cache: opent ! Very strange allemaal..........
Als iemand een tip heeft heel graag.
Greetz, Noud
Laatst bewerkt door een moderator: