Site niet gelijk op alle PC's

Status
Niet open voor verdere reacties.

anarkyandy

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hallo mensen …

Ik ben een amateur webdesigner en ik gebruik Dreamweaver CS5.
Nou heb ik een site gemaakt met een PC en ik heb het online gezet.
Nu heb ik het probleem dat het op de ene PC het wel mooi uitziet en op de andere zijn all mijn afbeldingen en teksten naar links verschoven.
Heeft iemand een snelle oplossing voor mij?

P.S. De site is op telefoons ook niet in orde.
Als jullie over deze situatie ook tips hebben … please help me!

Bedankt jullie allemaal

Andy

Haal je site door de w3 validator heen en zorg dat er geen fouten in zitten, dan ben je meestal al een heel eind.

http://validator.w3.org/

Overigens ligt het probleem ws aan verschillende browsers, of verschillende scherm resoluties. Probeer de website op 1 pc met verschillende browsers te bezoeken, en probeer het venster waar de site in staat groter en kleiner te maken. Dan kun je vaak wel ongeveer zien waar het mis gaat.

Als je een vraag hebt over je site, wees dan ook zo vriendelijk/handig om even een link naar de site te plaatsen. Nu is het alsof je naar de garage gaat zonder je auto mee te nemen.

ik gok dat je ergens (verkeerd) gebruik hebt gemaakt van wat Dreamweaver een AP (absolutely positioned) Div noemt, een probleem dat op dit forum wel vaker langs komt. position:absolute: moet je alleen gebruiken als je een element uit de normale positionering wilt rukken, voor de rest gebruik je eigenlijk altijd position:relative;

Ze zouden volgens mij toch een waarschuwingssticker op dreamweaver moeten plakken, het lijkt wel of de helft van de problemen hier met die verrekte AP divs te maken heeft.

@ Naarling
Ze zouden volgens mij toch een waarschuwingssticker op dreamweaver moeten plakken, het lijkt wel of de helft van de problemen hier met die verrekte AP divs te maken heeft.
Sorry maar ik denk dat ze beter eerst een cursus dreamweaver volgen dat zal ze al een pak verder helpen!