site niet meer te bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Ik kan mijn site niet meer bereiken, wanneer ik www.hollandsgeweld.nl aanklik krijg ik de volgende melding Forbidden
You don't have permission to access /~bveuger/ on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.26 Server at ftp.alwaysaccess.nl Port 80

wat kan daar de reden van zijn?

hij lijkt uit de lucht te zijn................door je provider?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door harmen__666
hij lijkt uit de lucht te zijn................door je provider?
Dat niet, want anders krijg je geen 403-error. Heb je toevallig zelf iets gedaan met htaccess of een andere instelling?

Heb je je host al benaderd?

Geplaatst door headout

Dat niet, want anders krijg je geen 403-error. Heb je toevallig zelf iets gedaan met htaccess of een andere instelling?

Heb je je host al benaderd?

Nee, ik heb niets aan instellingen oid veranderd, en ook nog geen contact met de host gehad, hij ligt er ongeveer een uur uit.

Ik zou je host eens mailen. Als jij zelf geen instellingen hebt aangepast, kan er mogelijk iets aan de hand zijn aan de de kant van de host. Vraag het ze gewoon, een beetje nette host geeft netjes antwoord.

Hoi,

Wat mij opvalt is dat je site op dit moment doorgelinkt word naar http://ftp.alwaysaccess.nl/~bveuger/

Dus hij verwijst naar een submap van alwaysaccess.nl

Ik denk dat men server problemen heeft, maar je zou ze dan even een mailtje moeten sturen om er zeker van te zijn.

Dit fout over die permission heeft te maken met de instelling van apache. Zij zijn je dan vergeten rechten te geven.

Een oplossing even mailen of bellen naar alwaysaccess:confused:.

Rolf

The requested URL /~bveuger/index.html was not found on this server.

index.htm trouwens ook...

Ik denk dat daar je probleempje zit.

ff opnieuw uploaden?

t.

Geplaatst door teacher
The requested URL /~bveuger/index.html was not found on this server.

index.htm trouwens ook...

Ik denk dat daar je probleempje zit.

ff opnieuw uploaden?

t.

Ik kom er niet uit, ik heb FTP opnieuw geinstalleerd, en vervolgens de indexpagina opnieuw op het net gezet. het resultaat blijft nihill.

Laatst bewerkt:
Ik krijg nu een 404 te zien. Ik zou je host eens benaderen, zou kunnen dat daar iets fout zit. Lees daarvoor het bericht van Rolf nog eens.

Geplaatst door headout
Ik krijg nu een 404 te zien. Ik zou je host eens benaderen, zou kunnen dat daar iets fout zit. Lees daarvoor het bericht van Rolf nog eens.

Ik heb inmiddels mijn host een mail gestuurd, en ook het bedrijf dat de forwarding verzorgd maar het is weekend, dus maar een paar dagen geduld hebben

heet je eerste pagina wel "index.htm" ?
Log anders eens in via FTP en bekijk eens wat daar staat.

Het bedrijf dat de forwarding doet heeft hier iig niet mee te maken.

t.

Geplaatst door teacher
heet je eerste pagina wel "index.htm" ?
Log anders eens in via FTP en bekijk eens wat daar staat.

Het bedrijf dat de forwarding doet heeft hier iig niet mee te maken.

t.

Na onderzoek blijkt dat er problemen zijn bij de host, meerdere site`s doen het niet bedankt voor de moeite.

P.s. de index heet wel index.htm

Geplaatst door B.Veuger

Na onderzoek blijkt dat er problemen zijn bij de host, meerdere site`s doen het niet bedankt voor de moeite.

P.s. de index heet wel index.htm

Ok, dan is het idd niet jouw probleem (tenminste, je kan het niet oplossen)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan