site niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben-moorlag

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2003
Al een tijd bezoek ik met plezier de site www.casejunkies.com, tot 3 dagen geleden. Vanaf toen kom ik niet meer op site met de melding dat ik "niet gemachtigd" deze site te bekijken.

Ligt dat aan mij, is de site gewoon helemaal weg, of gewoon tijdelijk uit de lucht?

Als ik die site wil bekijken krijg ik ook een foutmelding, met de tekst dat de site niet bereikbaar is wegens technische problemen.

Groetjes

Server is niet in de lucht, krijg ook niets te zien

oke bedankt, dan zal dat het wel zijn.

overigens wel raar dat ze nu al oz lang problemen hebben

zo te zien zijn ze weer "in de lucht" :thumb:

Ze hebben op de site al staan waardoor ze offline waren

CaseJunkies Geslashdot

Zoals de meeste van jullie gemerkt hebben is CaseJunkies al enkele dagen slecht of niet bereikbaar geweest. Dit komt omdat onze website is geslashdot.

Slashdot.org is een zeer populaire hardware website in de Verenigde Staten en trekt dagelijks miljoenen bezoekers. Het is op deze website een sport door met zoveel mogelijk bezoekers tegelijk een bepaalde website plat te gooien. Dit doen ze door in artikelen te linken naar de website van het slachtoffer. Vervolgens overspoelen duizenden bezoekers de betreffende website. CaseJunkies was afgelopen vrijdag het slachtoffer met ons verhaal over de Borg Cube van Xor’Arch. Ons dataverkeer steeg zo enorm hard dat we tijdelijk de stekker eruit moesten trekken. Zodoende was het afgelopen weekend even gedwongen afkicken voor onze crew en members.

Maar, zoals jullie zien zijn we weer online en daar zijn we meer dan blij mee! Wij zijn echter niet tevreden over de manier waarop onze hosting provider ons heeft geholpen en zullen in de nabije toekomst dan ook van host gaan wisselen. Dit zal enige tijdelijke offline situaties kunnen creëren maar nooit langer dan nodig is. Zodra we meer informatie hebben omtrent deze ontwikkeling houden we je op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan