site offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
ik Kan momenteel niet op mijn site www.infoslovenia.info .

Als ik probeer connectie te maken via core ftp, geeft hij de volgende melding

Resolving ftp.infoslovenia.info...

Can't establish connection --> ftp.infoslovenia.info:21 @ Wed Jan 23 19:48:33 2013 (11002-100)
In de meeste gevallen gaat het om een tijdelijke fout bij het omzetten van namen. De lokale server heeft geen antwoord gekregen van een server die als autoriteit optreedt.

Ik heb dit al doorgegeven aan mijn webhosting, maar mijn vraag ik kan ik dit zelf oplossen?

Gisteren kon ik nog perfect op de website en heb niets aan de instellingen op mijn klantenloggin gewijzigd.

Tja, twee dagen geleden, op 21 jan 2013 (20:31:48 GMT) kwam de Google-bot langs, en die kon 'm nog prima vinden:
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:9o5cuAEerVcJ:[url]www.infoslovenia.info/[/URL]

Maar als je de WhoIs opvraagt (zie deze), dan komt er tevoorschijn:
Domain Name: INFOSLOVENIA.INFO
Expiration Date: 21-Jan-2014 08:48:57 UTC
Status: CLIENT TRANSFER PROHIBITED
Status: TRANSFER PROHIBITED
Status: ADDPERIOD

Het lijkt alsof de site "hangt", in afwachting van ingaan of verlenging van het hostingpakket. Kan daarmee iets aan de hand zijn?
Of misschien een storing in het serverpark van de provider. - Ik denk niet dat je het zelf kunt oplossen, want je kunt niet op de server komen (niet met de browser, en niet via ftp). De provider zal uitkomst kunnen bieden, hoop ik.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Tja, twee dagen geleden, op 21 jan 2013 (20:31:48 GMT) kwam de Google-bot langs, en die kon 'm nog prima vinden:
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:9o5cuAEerVcJ:[url]www.infoslovenia.info/[/URL]

Maar als je de WhoIs opvraagt (zie deze), dan komt er tevoorschijn:
Domain Name: INFOSLOVENIA.INFO
Expiration Date: 21-Jan-2014 08:48:57 UTC
Status: CLIENT TRANSFER PROHIBITED
Status: TRANSFER PROHIBITED
Status: ADDPERIOD

Het lijkt alsof de site "hangt", in afwachting van ingaan of verlenging van het hostingpakket. Kan daarmee iets aan de hand zijn?
Of misschien een storing in het serverpark van de provider. - Ik denk niet dat je het zelf kunt oplossen, want je kunt niet op de server komen (niet met de browser, en niet via ftp). De provider zal uitkomst kunnen bieden, hoop ik.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

inderdaad vroeger als ik een domeinnaam aanmaakte met hostingpakket moest ik niet onmiddellijk betalen als ik wou dat mijn site online is, maar nu blijkbaar wel. Kheb het de factuur paar uur geleden betaald via paypall en doorgegeven aan de hostingsmaatschappij en nu zie ik dat de site terug online is. Ik weet niet of ik de hostingmaatschappij mag posten maar het is FlexWebhosting , kwestie als er hier nog mensen op het forum zijn die dit meemaken op de hoogte kunnen stellen.

http://www.sohosted.com is een die int gewoon met toestemming van je rekening en ik heb er nooit problemen mee site altijd online en als er onderhoud is krijg ik netjes een mail.
Heb er 3 sites zie eens op hun site en zie eens naar de prijzen die zijn ook redelijk.
Ook wat makkelijk is ze hebben een eigen statistieken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan