site opent steeds in ander venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimkuh

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
ik ben een site aant maken in frontpage, doe dit voor het eerst, dus nog vanalles aan het proberen en uitzoeken.
Nu had ik de site goed, alleen als laatste een gastenboek eraan toegevoegd, dit dmv een "frames pages". Ingesteld enzo, daarna geupload.

De site opent, alleen sindsdien niet meer in één venster. Bedoel als je op een "button" klikt dan opent hij weer in een nieuw venster...
http://www.chateauvert.tk

Nu weet ik niet hoe ik dit kan verhelpen, of waar ik dan een fout heb gemaakt. Weet iemand hier een oplossing voor.

Mvg.
Wim

Hoi,

als ik het goed zie maak je gebruik van frames. In frontpage kun je bij de eigenschappen van een link kiezen in welk frame de pagina wordt geladen. Hier moet je dan dus even kiezen dat je 'm in het "mainframe" wilt openen.

Standaard opent een link vaak in een apart scherm, dus dat kan wel kloppen!

Succes
Herbert

Ooit eens een blauwe maandag met FP gewerkt en wat ik nog weet is dat als je een hypelink maakt naar een andere pagina je kan aangeven dat hij in hetzelfde venster moet openen. Handig is dan wel dat je je navigatie menu meeneemt !

Ik heb vanmiddag mijn computer weg moeten brengen waar alles op staat en maak nu dus genoodzaakt de komende dagen gebruik van een andere computer.
Zal is even kijken als ik ze van internet haal, dit vanaf deze ook kan doen/veranderen.
iig alvast thnx voor de tips, zal dit is gaan checke, want weet zo niet waar ik het kan vinden omdat dit weer een engelse FP is en de nederlandse taal er nog niet bij heb.

Klopt dat ik gebruik maak van frames, dit omdat dan het gastenboek op de site zelf verschijnt en niet los van de site. Dacht dat is wel mooi, maar moet hij wel goed werken natuurlijk :)

Greetz Wim

wat ik nu precies heb gewijzigd weet ik niet, heb zitten zoeken naar het gene wat je zei. Kwam vanalles tegen en aan en afgevinkt... maar op deze computer waar ik nu op zit, doet hij het :D
Morgen is kijken op een andere computer of ie het daar ook doet, of je moet toevallig ff kijken en me laten weten.
Maar iig tot zover al super bedankt voor de tip.

Greetz Wim

Ik gebruik explorer 7.
Hij werkt nu wel, maar wat ik verandert heb zou ik niet weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan