site plaatsen op server

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbygoldstar

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hoi, ik krijg een dreamweaver-site van een vriendin maar niet op de server.. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd, en ik heb het juiste wachtwoord en inlognaam.

Dit is mij echt nog nooit overkomen, kan het aan de instellingen liggen bij de host? Kan het zijn dat de site beveiligd is door degene die hem er de vorige keer heeft opgezet? Ik snap er niks van. Waar zou het aan kunnen liggen?

groeten , Robert

Hoi, ik krijg een dreamweaver-site van een vriendin maar niet op de server.. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd, en ik heb het juiste wachtwoord en inlognaam.

Dit is mij echt nog nooit overkomen, kan het aan de instellingen liggen bij de host? Kan het zijn dat de site beveiligd is door degene die hem er de vorige keer heeft opgezet? Ik snap er niks van. Waar zou het aan kunnen liggen?

groeten , Robert

zijn er foutmeldingen en zo ja welke, en upload je met dreamweaver of met ftp
en waarheen?

ik heb beide met ftp en dreamweaver gebropeerd upteloaden. Ik heb het zelfs met cute geprobeerd. Het is een .org site en als ik upload als ftp dan komt er te staan:
"could not login to the ftp server with the user sname and pasword specified"

als ik probeer upte loaden via cute ftp, geet hij aan dat het password niet correct is. Maar deze heb ik gechecked en hij is wel ok..+

ik heb beide met ftp en dreamweaver gebropeerd upteloaden. Ik heb het zelfs met cute geprobeerd. Het is een .org site en als ik upload als ftp dan komt er te staan:
"could not login to the ftp server with the user sname and pasword specified"

als ik probeer upte loaden via cute ftp, geet hij aan dat het password niet correct is. Maar deze heb ik gechecked en hij is wel ok..+

dan even met de hoster contact opnemen denk ik :rolleyes:

ja, idd, dat heb ik gecjecked en die blijken te kloppen (; wachtwoord en inlognaam)
tis echt superweird.. :confused:

Haha, ik zie dat het een beetje onmogelijk is om dit zo op te lossen.. :rolleyes:
maar ik vroeg me af of de site per ongeluk beveiligd zo kunnen zijn,
dat ik er daarom niet mee op de server kan komen? Ik weet het ookniet meer..

tanx anyway voor je hulp.. :thumb:

Haha, ik zie dat het een beetje onmogelijk is om dit zo op te lossen.. :rolleyes:
maar ik vroeg me af of de site per ongeluk beveiligd zo kunnen zijn,
dat ik er daarom niet mee op de server kan komen? Ik weet het ookniet meer..

tanx anyway voor je hulp.. :thumb:

heb je msn
kunnen we evt verder kijken daar, mijn msn staat bij mn gegevens
kijk maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan