site promoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
weet iemand hoe ik een site goed promoot het is een site die hier niet mag gepost worden dus die is al uitgesloten en alle zoekroboten afgaan is ook niet vlotje bezoekerstrekker.
(3 maand geleden gedaan)

je moet je vooral dus heeeel veel aanmelden bij zoekmachines of sites waarbij je in één keer bij heel veel zoekmachines bent aangemeld (zie mijnhomepage.nl en dan bij "promotie")

Je kunt je ook bij allemaal startpagina's aanmelden enzow......

Ik wil je site trouwens best eens zien.... stuur maar ff een mail met de link als je wil: *e-mail verwijderd*.
(je mag me ook toevoegen aan je msn-lijst als je msn hebt ;) )

Laatst bewerkt:
@ sander_rulez zou ik niet doen zou als een warez request kunnen worden gezien. Bovendien mag je nu hopen dat er geen spambots zijn die je vinden. Dan ben ie dik de leuter. Gebruik gewoon : sander_132*@hotmail.com

Bezoekers lokken is niet het grootste probleem. Houd je bezoekers die naar je site komen. Die zorgen voor mond-op-mond reclame en trekken weer nieuwe bezoekers. Da's de beste methode kost wat tijd mar ach die tijd kun je in het beter maken van je websitestoppen.

Verder zou ik nit online gaan als ik der niet klaar voor ben. De bezoekers die je dan krijgt denken wat een k*t site staat niks op en komen niet meer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan