Site publiceren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Championnetje

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Hallo!

Ik heb de muziek intussen achterwegen gehouden, ik dacht laat ik hem eerst maar even in de lucht brengen kan ik later altijd nog verder, toen kwam ik dus een probleem tegen:

Ik weet niet hoe het moet!!
ik heb onder het kopje "bestand" op site publiceren geklikt, alles ingevuld en nu als ik dus naar de site ga krijg ik hem niet te zien!
Ík vrees dat ik iets mis ofzo...

Kan iemand mij precies vanaf het begin uitleggen hoe het moet?
Ik heb gewoon een site gemaakt met startpagina, hyperlinks en een paar fotootjes, niet moeilijk dus!

Iemand enig idee wat het probleem is?

ik heb een hele rij van bestandjes van jpf, gif en htm. maar volgens mij heb ik een deel van het probleem gevonden, ik heb allemaal losse pagina's gemaakt met hyperlinks naar elkaar maar volgens mij is het gewoon nog geen website, want als ik op site openen klik onder Bestand dan komt hij met alle pagina's het is gewoon nog geen echte site... enig idee hoe ik dat moet doen?

Je eerste pagina moet je "ïndex"noemen!en alle bestanden overzetten naar de server
van de provider

Die indexpagina heb ik al, maar wat bedoel je precies naar alle pagina's omzetten naar mijn provider?:shocked:
Ik ben nog maar een beginner... btw... al mijn pagina's zijn htm bestandjes...

Jazeker,je moet alles overzetten naar de provider!alle bestanden zoals het op jou
computer werkt en staat moet het op de server staan van de provider,geef even de link naar de site die je aan het maken bent kan je je misschien nog verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan