site router niet te benaderen en Cisco connect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Sinds ik overgeschakeld ben van een Windows Vista pc naar een Macbook met Yosemite 10.10 kan ik de router site op 192.168.1.1 niet meer benaderen. Op mijn Windows Vista pc is dat geen enkel probleem. Hoe kan ik dat oplossen?
Omdat mijn Macbook geen cd rom heeft kan ik de installatie cd die bij de router geleverd is niet gebruiken op mijn Macbook. De router is weliswaar geïnstalleerd en werkt prima, alleen is het jammer dat ik het menu Cisco connect op mijn Macbook mis. Hoe kan ik dat oplossen? Het betreft een Linksys E 2000.

Laatst bewerkt:
Het bestand heb ik gedownload; echter bij de poging het te installeren krijg ik het scherm te zin van de bijlage waarin staat dat ik moet upgraden. De versie die ik gebruik is Yosemite 10.10, dus een hogere versie dan in het venster vermeld staat.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2014-10-29 om 21.14.38.png
    Schermafbeelding 2014-10-29 om 21.14.38.png
    85 KB · Weergaven: 56
Van een ander forum heb ik begrepen dat de Linksys E 2000 niet meer ondersteunt wordt door Linksys en geen nieuwe firmware of drivers zijn voor de Macs met een besturingssysteem van Maverick. Voor mij betekent dat dus dat Cisco Connect met alle opties die daardoor geboden worden op mijn Macbook niet uit te voeren zijn. Inmiddels kom ik wel op de site van 192.168.1.1 Voorlopig doet de router het prima; echter zodra hij kuren begint te vertonen zal ik een andere moeten kopen
Rooie Darp bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan