Site slogan

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik wist niet zo snel waar ik dit topic kon plaatsen dus daarom maar even hier.

ik ben bezig met een website voor mijn bedrijf.
echter weet ik niet welke slogan moet gebruiken.

ik zal even kort uitleggen.

Mijn bedrijf heet AltCare Corp.

Het gene wat ik voornamelijk doe is met projecten bezig zijn voor klanten.
Vervolgens worden deze projecten op het internet gezet zodat andere er gebruik van kunnen maken.
dit is maar slechts een klein begrip..

Zelf heb ik zitten denken aan dit:

AltCare Corp.
We Do Projects...

Even een voorstel
AltCare Corp
We project you to the world!
Mvg
Defietser

dat is een mooie slogan.
en die ga ik zeker even opslaan in me hoofd.

Mooier zal nog zijn als het beschreven kon worden in 3 woorden.

"Launching your projects"
of als het ook in het NL mag ;) (als NL doelgroep)
"Lanceert uw projecten"

Honorarium en boekenbonnen welkom! :D

Met vriendelijke groet,
Reclamebureau CSShunter
Voor wervende PR

Denk eerst eens na over wat jouw bedrijf beter maakt dan de rest, en bedenk dan een toepasselijke slogan ;)

Misschien ook handig om te weten om wat voor "projecten" het gaat...

het gaat voornamelijk over het internet, en programmeren.

ja is ook een goeie, staat genoteerd. :thumb:
nog meer ideeën?

is EEN site van me...
de gene waar ik het over heb moet nog online komen.
maar ik zal nog eens even nachecken. thanks

Laatst bewerkt:
AltCare Corp:
programming progressive projects

Moet je alleen wel het driewerf Pro waarmaken! :)

... maar ik zal nog eens even nachecken ...
en gelijk even de html-validator checken, en even naar de vragenlijstpagina kijken misschien? En een upD'tje voor de > 10 jaar geleden afgekeurde <font> tags in de html? Zie ook de Webrichtlijnen Quickscan voor wat tips (ook voor elke nieuwe site aan te bevelen). ;)

Met vriendelijke groet,
Designbureau CSShunter
"Valid For All"

PS:
Het flash-menu is onbruikbaar voor mensen met een txt-browser. Die komen niet verder dan de index.html, want met de ene link in het iframe (why iframe?) zullen ze ook niet vet soppen. :confused:

AltCare Corp:
programming progressive projects

Moet je alleen wel het driewerf Pro waarmaken! :)

en gelijk even de html-validator checken, en even naar de vragenlijstpagina kijken misschien? En een upD'tje voor de > 10 jaar geleden afgekeurde <font> tags in de html? Zie ook de Webrichtlijnen Quickscan voor wat tips (ook voor elke nieuwe site aan te bevelen). ;)

Met vriendelijke groet,
Designbureau CSShunter
"Valid For All"

PS:
Het flash-menu is onbruikbaar voor mensen met een txt-browser. Die komen niet verder dan de index.html, want met de ene link in het iframe (why iframe?) zullen ze ook niet vet soppen. :confused:

zo dan, heeft er eentje opgelet achter de schoolbank... :D
hier gaat even wat werk in zitten, maar ik zal me best doen...

Danku, ik mag graag anderen aan het werk zetten. :p

In ruil nog een suggestie.
Als ik op een vragenformulier kom, waarin ik eerst mijn persoonlijke gegevens (met mailadres, enz.) moet opgeven vóórdat ik naar de volgende pagina kan doorklikken, ben ik al weg. Zeker als er geen privacy-bepalingen bij staan.
En in het algemeen wil ik graag eerst een heel formulier zien, voordat ik beslis of ik het ga invullen. Want als pas na braaf invullen van 4 pagina's vragen op de 5e doorgeklikte pagina blijkt dat het allemaal toch niet voor mij van toepassing is (of dat op blz. 5 iets met een verplicht * veld staat waar ik geen trek in heb) *), heb ik mooi alles voor niets ingevuld.
Nu ben ik natuurlijk een beetje mallotig, maar misschien zijn er wel meer zoals ik.
Conclusie: voor de gebruiksvriendelijkheid zou ik altijd het hele formulier op 1 pagina tonen, ook al moet men dan wat scrollen. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

*) Bv. voor het downloaden bij Adobe van een proefversie van Dreamweaver (Try!, zeggen ze vrolijk) moet je eerst een Adobe account aanmaken. Om dat te kunnen krijgen moet je een formulier invullen met behalve e-mailadres ook woonplaats, postcode en telefoonnummer (!). Alsof dat nog niet genoeg is: ook o.a. mijn beroep, werkterrein en het aantal werknemers in het bedrijf waar ik werk. Allemaal met sterretjes. :shocked: Ja! Aan me nooit niet: dan maar geen proefversie! - in dit geval staat het formulier wel op 1 pagina, dus ik was gauw klaar. ;)

ja ik weet het van de formulier.
maar ja ik heb verschillende soorten categorieën.
ik vind het nogal slordig om alles op een form te zetten.
overigens is dit gewoon ter info van de klant meer niet.
zodra de klant op verzenden klikt, neem ik contact op met de klant wat de klant verder wilt.
maar ik heb alvast wel de basis dingen om mee te kunnen beginnen, als de klant mee in het ship wilt tenminste...

wat adobe betreft, ik typ het adres niet eens in...
enige waar ik voor kom is de reader, shockwave en flash player, maar daarna ben ik er ook heel snel weer weg :p

Ik doe me best om alles zoveel mogelijk in de kladblok te doen..
lekker goedkoop...

Ik doe me best om alles zoveel mogelijk in de kladblok te doen..
lekker goedkoop...
Kunnen we elkaar een hand geven. :)
En als er dan iets fout gaat, weet je zeker dat je dat zelf gedaan hebt, en niet een of ander snufje van DW of een andere editior die dacht slim te zijn. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan