site telefoongids niet gebuiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik kan opzich prima op internet komen en heb nergens problemen mee allen met de site
www.telefoongids.nl
deze wordt niet geopend op de juiste manier en is niet bruikbaar
op een andere pc wel dus het ligt echt aan de pc maar ik heb geen idee hoe dit kan en wat ik nu moet doen, wie kan mij helpen ?
 
krijg je iets van een foutmelding? wat is er precies aan de hand? welke browser gebruik je? kan je misschien iets meer informatie geven?
 
nee geen foutmelding, de site bestaat uit alleen wat tekst en geen plaatjes enzo
welke browser ik gebruik weet ik niet maar het is wel internet explorer
 
haha dan is internet explorer dus je browser :p de browser is het programma waarmee je op internet surft...

ik raad je aan even je tijdelijk internetbestanden/cookie te verwijderen, en eerst nog even te kijken of je niet toevallig op ' mobiele site' hebt gedrukt ofzo... misschien staat er op die site wel een link als ' ga terug naar de normale weergave' o.i.d.

succes
 
tijdelijke bestanden waren gewist dus daar ligt hetniet aan en dat mobiele zou kunnen maar kan neregens vinden hoe ik dat dan evt terug zou moeten zetten. Heb overal op gedrukt maar nis werkt:(
 
telefoongids.jpg

dit zie je:(
 
ik zou het om eerlijk te zijn niet weten, is de adresregel kaal? dus alleen www.telefoongids.nl? probeer anders eens in een andere browser te kijken of hij daar wel werkt.

misschien kan je ook nog bij beveiliging deze pagina op lage beveiliging zetten...
 
Hoi !

HTML-weergave, IE 8 heeft weer es wat !

Hiermee kan ik je niet helpen, behalve met het advies Mozilla Firefox t einstalleren en als je standaard-browser in te stellen, dan ben je nu en in de toekomst van een hoop dergelijke problemen verlost.

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

Greetz,

Harry.
 
zou echt graag een oplossing zo hebben want al dat andere gaat mij vast en zeker niet lukken
heeft iedereen dit probleem dan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan