site tijdelijk uit de lucht halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallol, hoe kan ik simpel zonder alles van de server te verwijderen er toch voor zorgen dat een website even niet zichtbaar is dus ook de parent directory niet.
Iemand enig idee?

een nieuwe map maken die je 56408d098 noemt ofzo iets wat niet snel te raden is :P. Daar je website heen slepen. dan gewoon een index.html pagina maken met site tijdelijk offline ofzo.

Maak een tijdelijke index.html.
Rename je huidige index naar tijdelijk-offline.html
Upload je tijdelijke nieuwe index.html

Bedankt, ik heb er een voorlopige index van gemaakt. :thumb:

Indien het mogelijk is zou ik het zelfs nog heel anders doen want ongeacht je de index.html renamed, de rest van de paginas er nog wel zijn..

Als het dus mogelijk zou zijn en je de 'map' waarin je alle bestanden hebt kunt renamen naar een andere naam en dan een nieuwe map kan aanmaken met de oude naam en daarin een index.html zetten. Dit is handiger en zo kun je zekers voorkomen dat geen pagina meer geladen wordt :)

Geplaatst door xtentic
Indien het mogelijk is zou ik het zelfs nog heel anders doen want ongeacht je de index.html renamed, de rest van de paginas er nog wel zijn..

Als het dus mogelijk zou zijn en je de 'map' waarin je alle bestanden hebt kunt renamen naar een andere naam en dan een nieuwe map kan aanmaken met de oude naam en daarin een index.html zetten. Dit is handiger en zo kun je zekers voorkomen dat geen pagina meer geladen wordt :)
wat origineel :eek:
2 post omhoog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan