Site verdwijnt

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb van Radio 5 een snelkoppeling gemaakt op mijn buroblad.
Als ik luister naar Radio 5 en intussen ga ik via I.E. naar een andere site, dan blijft de radio gewoon doorspelen, maar als ik die laatste site wegklik, dan verdwijnt ook de site van Radio5 , dus hoor ik niets meer en moet ik op mijn buroblad weer het ikoon van Radio5 aanklikken.
Is dit te voorkomen? Zoja, hoe?
Groet,
martin

Lijkt mij vrij duidelijk,de radio wordt via de browser afgespeeld,als je de browser afsluit is ook de muziek weg!
Als je op deze link klikt kun je ze allemaal beluisteren door op 't logo te klikken! Je moet gewoon de site minimaliseren en verder surfen via de offciële internetsnelkoppeling dan blijft die site gewoon staan en blijft de radio doorspelen! Het kan nog makkelijker,maak de snelkoppelling als je je favoriete station beluistert kopieër deze snelkoppeling ga naar C:\ documents en settings-accountnaam-menu start-programma's-opstarten en plak daar de snelkoppeling in en voilá de site start op bij opstarten van Windows direct met je favoriete muziek!

Laatst bewerkt:
Hallo Mik,
Dat werkt bij mij niet. Ik heb de snelkoppeling gekopieerd naar het opstartmenu.
Als ik nu op het ikoontje klik, dan gaat de radio spelen, maar als ik een ander ikoon op mijn buroblad klik en naar een internetsite ga en dan die site weer wegklik, dan is de radio ook gelijk weer weg.
Heb je nog een ander idee of heb ik de procedure niet goed gedaan!
Groet,
Martin

Ik denk dat je 't volgende verkeerd doet: je gaat via de site van de radio naar 'n andere site,óf via de adresbalk óf via favorieten.Als je dan je browser afsluit op 'n andere site dan is de radio ook weg,dat is heel normaal.
Als je dat niet wilt dan ga je niet via de radiosite verder het internet op maar gewoon via de snelkoppeling van IE waar je normaal je browser mee opstart(die radiosite kun je 't beste minimaliseren naar de taakbalk)Als je dan je browser afsluit dan blijft die radiosite gewoon geminimaliseerd op de taakbalk staan en je radio blijft gewoon doorspelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan