Als ik sommige sites die ik regelmatig bekijk open (via Favorieten of via gewoon de url intypen) blijft de gehele inhoud hetzelfde. Voorbeelden: ik kijk vandaag op de site van een krant, en morgen weer, dan krijg ik morgen exact dezelfde pagina terug. Ik open Teletekst op internet, dan blijft de hele week het zelfde overzicht staan.
Dat gebeurde voorheen nooit, toen waren de nieuwsberichten gewoon ververst.
Ik heb CCleaner gebruikt, Tijdelijke Internetbestanden geleegd enz. enz. Dan gaat het daarna 1x goed, maar daarna niet meer: de tekst blijft dan weer staan. Voorheen was dit nooit het geval, maar bij mijn weten is er verder niets veranderd op mijn pc. Het is wel opvallend dat het niet bij elke site gebeurt, maar alleen bij sommige.
Wat kan dit zijn?
Dat gebeurde voorheen nooit, toen waren de nieuwsberichten gewoon ververst.
Ik heb CCleaner gebruikt, Tijdelijke Internetbestanden geleegd enz. enz. Dan gaat het daarna 1x goed, maar daarna niet meer: de tekst blijft dan weer staan. Voorheen was dit nooit het geval, maar bij mijn weten is er verder niets veranderd op mijn pc. Het is wel opvallend dat het niet bij elke site gebeurt, maar alleen bij sommige.
Wat kan dit zijn?